Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pozoruji problémy při provozu SIP trunku od 802 přes UPC.

Protistrana slyší hovor v pořádku (tedy uplink směrem k UPC je v pořádku) zatímco vnitřní strana si stěžuje na nesrozumitelnost hovoru (tedy downlink směrem z UPC je nekvalitní).

 

Jakmile jsem začal hovory posílat přes záložní ADSL stížnosti na nekvalitní hovory ustaly. Zkusmo jsem opět směroval hovory přes UPC a opět byly stížnosti.

 

Obě internetové přípojky (UPC i ADSL) jsou vyhrazeny pouze pro VoIP. Signál na UPC modemu je v pořádku bez ztrátovosti.

Zdá se mi, že UPC začalo kromě omezování P2P sítí také šahat na VoIP.

 

Pozoruje někdo stejné problémy s UPC?

Odesláno

Mam taktez telefon od 802 pres UPC a zadne problemy nepozoruju.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pouzivam taktez denne 802 pres UPC a take zatim zadne problemy

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community