Odesláno 14. července 2009 15 let Pozoruji problémy při provozu SIP trunku od 802 přes UPC. Protistrana slyší hovor v pořádku (tedy uplink směrem k UPC je v pořádku) zatímco vnitřní strana si stěžuje na nesrozumitelnost hovoru (tedy downlink směrem z UPC je nekvalitní). Jakmile jsem začal hovory posílat přes záložní ADSL stížnosti na nekvalitní hovory ustaly. Zkusmo jsem opět směroval hovory přes UPC a opět byly stížnosti. Obě internetové přípojky (UPC i ADSL) jsou vyhrazeny pouze pro VoIP. Signál na UPC modemu je v pořádku bez ztrátovosti. Zdá se mi, že UPC začalo kromě omezování P2P sítí také šahat na VoIP. Pozoruje někdo stejné problémy s UPC?
Odesláno 14. července 2009 15 let Mam taktez telefon od 802 pres UPC a zadne problemy nepozoruju. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.