Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ze jsem tak smělý - co ma spolecneho prirucka o nastaveni pripojeni k Inrternetu s konfiguraci nejakeho konkretniho programu?!

Ze bys po nich treba taky mohl chtit, aby v te prirucce bylo, jak nakonfigurovat pristup treba k tobe do firmy pres VPN, nebo jinou zcela nesouvisejici vec...

Odesláno

Přesně tak. Toto má řešit nějaký ajťák, kterýho si dotyčný zaplatí a ne ISP.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@petrmet Co přesně je v tom emailu od UPC napsané?

Uvedl jsi zde pouze krátký úryvek. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor
před 21 hodinami, Evzen napsal:

Ze jsem tak smělý - co ma spolecneho prirucka o nastaveni pripojeni k Inrternetu s konfiguraci nejakeho konkretniho programu?!

Ze bys po nich treba taky mohl chtit, aby v te prirucce bylo, jak nakonfigurovat pristup treba k tobe do firmy pres VPN, nebo jinou zcela nesouvisejici vec...

V příručce je na straně 42 kapitola : VII. Nastavení poštovního klienta

před 20 hodinami, tomus napsal:

@petrmet Co přesně je v tom emailu od UPC napsané?

Uvedl jsi zde pouze krátký úryvek. 

Podle charakteru aktivity, která byla u Vás zjištěna, se některé Vaše zařízení připojené k Internetu pravděpodobně stalo obětí nákazy malwarem ze sítě botnet. Obecně se jedná o speciálně upravený škodlivý program instalovaný do zařízení zpravidla bez vědomí uživatele nebo z nepozornosti. Často je takto napadána výpočetní technika bez aktivní ochrany v reálném čase (chybí antiviry nebo jiný bezpečnostní program) nebo pravidelně aktualizovaného software. Někdy se malware šíří zneužitím obecně známé nevyřešené zranitelnosti v systémech. Po průniku infekce je aktivita programu řízena skrytě na dálku za účelem způsobení škody ostatním uživatelům veřejné sítě Internet, případně přímo Vám (z Vašeho zařízení se tak může stát nástroj pro rozesílání spamu, DDoS útoky na velké korporace nebo internetové služby, může dojít k odesílání citlivých dat uživatele apod.)
Bližší informace o tomto typu nákazy získáte například zde:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Botnet

Přestože je společnost UPC přesvědčena, že zmíněný nedostatek není způsoben z Vaší strany úmyslně, musíme Vás touto cestou upozornit a současně nabídnout pomoc. Pro odstranění výše uvedených zranitelností Vám doporučujeme zkontrolovat zabezpečení všech Vašich zařízení, které k internetu připojujete, prostřednictvím některého z dostupných antivirových programů (pro účely okamžité nápravy aktuálního bezpečnostního incidentu lze u řady z nich využít bezplatného zkušebního období, případně existují i zcela bezplatné verze). Příklad některých z nich uvádíme zde:
UPC Smart Guard (bezpečnostní balík UPC od výrobce F-Secure pro PC a Mac, dostupný na http://www.upc.cz/internet/bezpecny-internet/)
Free Antivirus společnosti AVAST (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, dostupný na https://www.avast.com/cs-cz/index
Malwarebytes Anti-Malware  (vhodný pro odstraňování malware, pro PC a Mac a mobilní zařízení s Android OS, dostupný na https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/)
Norton Security společnosti Symantec (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební verze, dostupná na https://cz.norton.com/downloads)
Eset Family Security Pack (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební verze, dostupná na https://www.eset.com/cz/domacnosti/family-security-pack/)
Kaspersky Internet Security (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební/placená verze, dostupná na https://www.kaspersky.cz/#compare-products)

Potřebujete-li více informací s řešením výše uvedeného incidentu, kontaktuje prosím naše pracovníky technického oddělení pomocí e-mailu technicka.podpora@upc.cz, případně na telefonním čísle +420 241 005 100. Při komunikaci s našimi pracovníky uvádějte prosím číslo incidentu 84351.

Včasným odstraněním závadného stavu do 14 dnů od doručení tohoto sdělení předejdete situaci, při které bude společnost UPC nucena v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami omezit téměř veškerý odchozí provoz služeb. Bude povolena komunikace pouze na portech 80 (http), 443 (https), 110 (POP3), 143 (IMAP), 53 (DNS), 67 a 68 (DHCP).

Pro zajištění přiměřené ochrany Vaší výpočetní techniky včetně uložených dat před útoky z internetu doporučujeme v budoucnu nepodceňovat význam placených antivirových programů nebo bezpečnostních balíků a instalovat je nejen na všechny Vaše počítače, ale také na mobilní zařízení, která využívají připojení k internetu (smartphony, tablety aj.), můžete tím omezit nebo vyloučit výskyt podobných bezpečnostních incidentů.

Věříme, že výše uvedené sdělení, kterým se snažíme zamezit možné zneužití veřejné komunikační sítě UPC a jejich služeb, přijmete s pochopením, neboť tím bude zajištěna nejen bezpečnost Vaše, ale i všech ostatních uživatelů.

S pozdravem

Klientské centrum – technická podpora
UPC Česká republika, s.r.o.
tel: +420 241 005 100
email: technicka.podpora@upc.cz

 

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Na straně 41 je sice uvedeno "VII. Nastavení poštovního klienta", ovšem hned pod tím je dodatek "Outlook Express, Windows Live Mail" a o nějaké Mozille ani slovo.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Když je O2 tak fantastický, tak je s podivem, že setrváváš u UPC :D

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor
před 3 minutami, Adolf.Shitler napsal:

Když je O2 tak fantastický, tak je s podivem, že setrváváš u UPC 😄

Nevím o tom, že bych někde tvrdil něco o tom, kdo je fantastický nebo není. Jen řeším problémy a když si nevím rady, tak je hledám tady nebo u podpory poskytovatele, kterého mám a platím.

Upraveno uživatelem petrmet

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

For je v tom, kde se u lidi bere ten nazor, ze poskytovatel pripojeni k Internetu by mel poskytovat i rady k pouzivani toho pripojeni.
Prece u prodejce kuchynskeho sporaku taky nepozaduju rady k tomu, jak udelat dobrej gulas...

Nicmene pravdou je, ze v dnesni dobe mit v te prirucce navody na daaaaavno nepodporovane programy je komedie, to kazdopadne.

Upraveno uživatelem Evzen

Odesláno

@petrmet ISP ti poskytuje internet. A taky s ním neřešíš, jak nainstalovat třeba ovladače k síťovému adaptéru. Pokud si s tím nevíš rady, pak se obrátíš na někoho, kdo se tím zabývá. U poštovního klienta a dalších programů to stejné.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community