Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím všechny. U Travel channelu nesouhlasí EPG s tím co vysílají. Docela mě to štve. EPG sedí s tím co je v annonci na servrech s tv programy, vysílaná skutečnost je ale jiná. Pokoušel jsem se v UPC zjistit proč ten zmatek, ale koukali na mě jak kdyby to slyšeli poprvé a odpověď více méně žádná. Neví někdo proč to tak maj a jestli se pracuje na nápravě?

Odesláno

To se musíš ptát u Travel Chanellu, tam bude zakopán pes. Za tohle UPC nemůže.

Odesláno

Mno. Já mám smlouvu s UPC a za poskytované služby platím jim. Předpokládám, že řešení problémů je na nich....

Odesláno
Mno. Já mám smlouvu s UPC a za poskytované služby platím jim. Předpokládám, že řešení problémů je na nich....

No to je stejná blbost, jako nadávat UPC za to, že na Nově vysílají samý sračky. :lol:

Odesláno
Mno. Já mám smlouvu s UPC a za poskytované služby platím jim. Předpokládám, že řešení problémů je na nich....

No to je stejná blbost, jako nadávat UPC za to, že na Nově vysílají samý sračky. :lol:

 

Přesně tak, UPC neodpovídá za obsah vysílání, včetně EPG. Co od vysílatele dostane, to distribuuje.

Odesláno

Tak předně - nikomu nenadávám ani nekritizuju kvalitu programu. Když se mi vybleje harddisk v compu, nebudu to řešit s Western Digital, ale s Alzasoftem, obrazně řečeno, za počítač jsem zaplatil jim.Jediný co jsem chtěl, aby se někdo mrknul, kde je chyba, toť vše.

Odesláno

Chyba je u Travel Channelu.

 

Mimochodem, když už jste zmínil Alzu, tak například když si od nich koupíte např. jakýkoliv výrobek Acer, tak případnou reklamaci nebudete řešit s Alzou, ale právě s Acerem - viz text na stránkách Alzasoftu: "V případě poruchy Vašeho výrobku Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle. Zde Vás budou operátoři společnosti Acer informovat o dalším postupu. Žádný jiný způsob vyřízení reklamace není možný."

I v případě jiných výrobců vás budou odkazovat na autorizované servisy.

Odesláno

Kdo nechce pochopit, nepochopí. Mě je úplně u p...e kde je chyba. Já platím UPC nemalý peníze a očekával bych aspoň, že se tím budou zabývat. S Travel channelem nejsem v žádným smluvním vztahu, nečekám, že se se mnou budou bavit. S UPC by se bavit měli, dostávají od něj peníze. O příkladu s Acerem bysme se mohli bavit donekonečna. U okurek koupených v Bille to bude zase jinak, že? Do Znojma je asi reklamovat nepojedu. Jen jsem měl takovej blbej nápad, že už se tím někdo kdo sem chodí zabýval a třeba má víc informací než já. Nabývám dojmu, že celá ta debata pozbývá smysl.

Odesláno

Ano, to pozbývá. Na tomhle neoficiálním fóru jsi se zeptal a my jsme se snažili odpovědět. Že to zrovna není odpověď jakou by sis přál, je tvůj problém, s tím tady těžko něco naděláme. Ostatně píšeš, že to EPG odpovídá tomu, co je uvedeno i na servrech s tv programy, takže tam to dostávají z TCH špatně taky. Za internetové připojení taky někomu platíš, takže by si měl podle této lsvé ogiky žádat poskytovatele, aby zjednal na těch servrech s tv programy nápravu. Jestli je to taky UPC, tak to můžeš spojit.

Popřípadě můžeš vypovědět smlouvu, stejně tak jako můžeš v Bille vrátit špatné okurky.

Odesláno

Promiňte Katodo, ale nemáte pravdu. V ČR naštěstí stále platí i nějaké zákony a ty říkají, že zákazník má vadnou věc, službu atd. reklamovat u toho, s kým podepsal kupní smlouvu. V našem případě tedy UPC. Jak si to oni vyřídí se svým dodavatelem, tedy Travel Channel, nemusí zákazníka zajímat. Tolik zákon. Ono, když se vám v autě značky Škoda porouchá převodovka třetí firmy, také nebudete pátrat, kde má ta firma sídlo nebo servis, ba dokonce ani nemusíte vědět, o jakou firmu jde. Reklamovat budete auto jako celek a to tam, kde jste ho koupili. Nevím, proč by tomu u UPC mělo být jinak.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community