Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den.

 

Mám problém s routerem. Moje internetové připojení je přes UPC. Za modem jsem si dal router od Hamy 300 Mb a zapnul do PC. A nastavil si na něm WLAN, abych se na ní mohl připojit s mobilem po bytě. Vše asi 2 měsíce fungovalo bez problémů. Ale posledních asi 14 dní se mi stává, že najednou nejede internet a ani wifi. Připadá mi to, že si UPC změní IP adresu. Ale router i když je nastaveno, že si, jí má automaticky nastavit, prostě nenastaví. Koukal jsem do nastavení a je tam zapnuté to co má podle UPC být. DHCP server aktivován.

Dále je tam položka 802.1d Spanning Tree. Což nevím co je.

Ale je to divné, že to začalo tak blbnout samo od sebe. Že by UPC měnil tak mi často IP adresu? Nebo je chyba v routeru a blbne tak, že špatně načte IP adresu.

Předem děkuji.

Odesláno

Mně se mění IP po každém restartu. Takže je možné že to na to má vliv.

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

Ale právě jsem si myslel, že ten router by to měl automaticky nastavit. Dokonce se mi to mění během "pobytu" na internetu. Což je tedy pak asi docela často.

  • Po letech...
Odesláno

Tak dneska se mi rozbil starý router Hama. Koupil jsem si Zyxel NBG 418 N. Ale je to stejné. Myslel jsem, že ten už bude ladit sám a načítat IP adresu.

Opět ho musím vyndat ze zásuvky a zase zapnout. Pak to načte.

Není to někde v nastavení routeru?

U aktivace DHCP serveru na routeru mám nastaveno.

Počáteční adresa IP pool (rozsah IP adres) 192.168.1.33 Velikost IP Pool (rozsahu IP adres) 32

Nemá se to nějak zvětšit?

 

Má někdo taky takové problémy?

Předem děkuji.

Odesláno

Aha, tak je to routerem?

Odesláno

Já měl ten TP-Link 1043 několik let a vůbec jsem o něm nevěděl. Teď mám už asi rok taktéž TP-Link (4300) a taktéž o něm nevím.

Odesláno
  jan napsal:
Aha, tak je to routerem?

Mrkni se jestli na nej neni nejaky novejsi firmware.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dal jsem tam nejnovější FW, jako první věc.

 

Ale potřeboval bych vědět, jestli to je skutečně routerem. Protože v prodejně, kde jsem to kupoval, tak mi prodavač říkal, že by tohle neměl dělat (z mé zkušenosti po Hame, jsem se ptal). A že ho má u UPC vyzkoušený. Hodně lidí ho kupuje pro UPC.

 

Tak jen teď nevím, jestli to není někde v nastavení. Nebo jestli to není nějaká chyba z UPC.

Docela mi udivuje, že mám 2 routery a oba to dělají. A nikdo jiný si zde na toto neztěžuje.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community