Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Asi jo. Protože teď to zase nešlo. Přihlásit jsem se na něj přes počítač mohl, ale internet a pochopitelně wifi nešlo.

 

V tom Wan mám nastaveno - obdržet IP od poskytovatel.

Server DSN - od ISP poskytovatele.

Pak jen v nastavení DHCP serveru je - aktivace DHCP serveru - rozsah adres 192.168.1.33 . A Velikost IP Pool (rozsahu IP adres) 128.

Bylo tam 32 a teď jsem to změnil na 128.

 

Udělal jsem restart z počítače - tedy routeru a pak naběhl, stejně jako když ho vytáhnu ze zásuvky.

 

Myslíte si, že ten TP-Link 1043 bude v pořádku? Jaký ma dosah wifi?

Nejvíce se bojím toho, že ho koupím a ono to zase nepůjde. To by se asi v tom krámu na mě díval jak na blázna.

Odesláno

Už jsem ti psal, dej kabel z modemu přímo do PC a odzkoušej. Pak se uvidí, jestli bude problém nebo ne.

Odesláno

No jo, ale to nevím jak odskouším, to bych musel být pořád na internetu. Ale já nerestartuji modem od UPC, ale jen router. Po restaru routeru to jede.

Ještě mi napadlo na krabici je napsáno, - Saves Power When Link Inactive. Ale nikde v menu jsem na to nenašel kolonku, kde by se to dalo zrušit, jestli to má vliv na to spojení.

Odesláno

Tak si představte. Jsem oblečený, že ho jdu vyměnit. A ještě mi napadlo, že zavolám do UPC. Jestli není problém s UPC sítí.

Technik se kouká na můj modem a říká, to je divné, tady je spousta opravných paketů. To je nějaké zarušené. Tak mu říkám, jestli nemám router špatný. On prej, že ne, že je to od nich.

Tak nevím.

Dokonce tvrdil, že mi nemohl jít ani telefon.

Odesláno

to je teda napínavý, jak to nakonec dopadne :o

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jasně budu informovat. Sice prohlásil, že teď už 4 hodiny je to v pořádku, ale že jí dá logovat. V případě potíží mám zavolat. Tak mám pocit, že věděl co to je a hned to opravil (možná). Protože se nedivil, když jsem mu řekl, že to dělalo i se starým routerem.

Odesláno

Tak snad je to ono.

:-)

 

 

Cable Modem

Status Signal Addresses Configuration Logs Help

This page provides information about the current upstream and downstream signal status of your Cable Modem.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Downstream Bonding Channel Value

Channel ID 21 23 17 20

Frequency 338000000 Hz 354000000 Hz 370000000 Hz 394000000 Hz

Signal to Noise Ratio 36 dB 36 dB 36 dB 36 dB

Downstream Modulation QAM256 QAM256 QAM256 QAM256

Power LevelThe Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading

-3 dBmV -3 dBmV -2 dBmV -2 dBmV

 

 

Upstream Bonding Channel Value

Channel ID 104 0

Frequency 30700000 Hz 0 Hz

Ranging Service ID 2523 0

Symbol Rate 5.120 Msym/sec ERR

Power Level 42 dBmV 0 dBmV

Upstream Modulation [3] QPSK

[3] 64QAM

 

Ranging Status Success Other

 

 

Signal Stats (Codewords) Bonding Channel Value

Channel ID 21 23 17 20

Total Unerrored Codewords 2660433798 2654454590 2644004761 2660436520

Total Correctable Codewords 5400 1970 1066 2606

Total Uncorrectable Codewords 988 780 1430 1103

Odesláno

To je v pohodě.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community