Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

nějak v tu dobu jsem také odevzdával 2 Handíky a řekly , že nejde aby pro to přijel technik a že to musím poslat na Licu. Vzhledem k tomu, že se vyskytla v tu dobu potřeba zásahu technika na závadu tak jsem mu to hned předal a nemusel jsem je posílat.

Odesláno

to je divne, modem si technik prijede vyzvednout (samozrejme po telefonicke domluve)

Odesláno

Technik zařízení zdarma vyzvedne pouze v den odpojení služeb. Pokud je to dříve nebo později je to bráno jako marný vjezd za 300Kč.

 

I když vezmu kolik stojí náklady na zaslání balíku tak bych řekl že zas takovej rozdíl v ceně to nebude :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Takže mi právě volala slečna ze zákaznického centra, že pokud jim to do měsíce vrátím, tak nic platit nemusím :) Vida, najednou to jde i bez pokuty!

 

Takže pokud na vás budou něco podobného zkoušet, normálně tam zavolejte a vymyslete si, že jste byli třeba v zahraničí, ověřovat si to nikde nebudou...

Odesláno
Takže mi právě volala slečna ze zákaznického centra, že pokud jim to do měsíce vrátím, tak nic platit nemusím :) Vida, najednou to jde i bez pokuty!

 

Takže pokud na vás budou něco podobného zkoušet, normálně tam zavolejte a vymyslete si, že jste byli třeba v zahraničí, ověřovat si to nikde nebudou...

Ono vymýšlení nemá smysl. Buď to bylo předaný k vymáhání (pokutu budete muset uhradit) a nebo ne a postastaví se předání.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Marek to vysvětlil. Pokud jsde o ukončení smlouvy s UPC pak technik odebere. Ale u mne to bylo tak, že jsem obdržel 2 moduly a zůstaly mi 2 Handíky a potřeboval jsem je vrátit a tak se to svezlo s úlánovanou opravou. Jinka skutečně výjezd 300,- ale i tak se to asi vyplatí a je jistota, že se přístroj dostane tam kam patří. Konec konců kdo má čas vyrábět balíky a trávit dlouhý čas na poště že.

Odesláno
Marek to vysvětlil. Pokud jsde o ukončení smlouvy s UPC pak technik odebere. Ale u mne to bylo tak, že jsem obdržel 2 moduly a zůstaly mi 2 Handíky a potřeboval jsem je vrátit a tak se to svezlo s úlánovanou opravou. Jinka skutečně výjezd 300,- ale i tak se to asi vyplatí a je jistota, že se přístroj dostane tam kam patří. Konec konců kdo má čas vyrábět balíky a trávit dlouhý čas na poště že.

Ve své podstatě pokud je smlouva aktivní tak není jediný důvod proč minimálně druhé zařízení neodebrat v nejbližším možném termínu. Ale zas zaslání 2 zařízení + pojištění poštou ... volil bych už raději vyzvednutí buď technikem v den odpojení zdarma a nebo i v jiný termín za poplatek 300Kč což by mělo vyjít levněji než zaslání. škoda že to nefunguje jako u navracená recieveru u DTH kdy člověk dojede na sběrné místo (několik v okrese) a neodevzdá.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den,

 

mám podobný problém s nevráceným modemem. Prosím, žašlete mi na můj mail pet.hen@seznam.cz svůj kontakt - ráda bych proti tomuto "hnusu" bojovala a pokud nás bude více, máme větší šance.

 

Děkuji,

 

Petra H.

Odesláno
Dobrý den,

 

mám podobný problém s nevráceným modemem. Prosím, žašlete mi na můj mail pet.hen@seznam.cz svůj kontakt - ráda bych proti tomuto "hnusu" bojovala a pokud nás bude více, máme větší šance.

 

Děkuji,

 

Petra H.

Pro ti čemu chcete bojovat? Proti půjčovnám aut, knihovnám a UPC že se domáhají navrácení vlastního majetku? :roll:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

zdravím a mám dotaz.jsem povinej v sedmi denní lhutě vratit UPC se set boxem i Smart kartu do CA modulu zakoupenou od f.LICA?díky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community