Odesláno 14. září 2009 15 let nějak v tu dobu jsem také odevzdával 2 Handíky a řekly , že nejde aby pro to přijel technik a že to musím poslat na Licu. Vzhledem k tomu, že se vyskytla v tu dobu potřeba zásahu technika na závadu tak jsem mu to hned předal a nemusel jsem je posílat.
Odesláno 15. září 2009 15 let to je divne, modem si technik prijede vyzvednout (samozrejme po telefonicke domluve)
Odesláno 15. září 2009 15 let Technik zařízení zdarma vyzvedne pouze v den odpojení služeb. Pokud je to dříve nebo později je to bráno jako marný vjezd za 300Kč. I když vezmu kolik stojí náklady na zaslání balíku tak bych řekl že zas takovej rozdíl v ceně to nebude Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 15. září 2009 15 let Takže mi právě volala slečna ze zákaznického centra, že pokud jim to do měsíce vrátím, tak nic platit nemusím Vida, najednou to jde i bez pokuty! Takže pokud na vás budou něco podobného zkoušet, normálně tam zavolejte a vymyslete si, že jste byli třeba v zahraničí, ověřovat si to nikde nebudou...
Odesláno 15. září 2009 15 let Takže mi právě volala slečna ze zákaznického centra, že pokud jim to do měsíce vrátím, tak nic platit nemusím Vida, najednou to jde i bez pokuty! Takže pokud na vás budou něco podobného zkoušet, normálně tam zavolejte a vymyslete si, že jste byli třeba v zahraničí, ověřovat si to nikde nebudou... Ono vymýšlení nemá smysl. Buď to bylo předaný k vymáhání (pokutu budete muset uhradit) a nebo ne a postastaví se předání. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 15. září 2009 15 let Marek to vysvětlil. Pokud jsde o ukončení smlouvy s UPC pak technik odebere. Ale u mne to bylo tak, že jsem obdržel 2 moduly a zůstaly mi 2 Handíky a potřeboval jsem je vrátit a tak se to svezlo s úlánovanou opravou. Jinka skutečně výjezd 300,- ale i tak se to asi vyplatí a je jistota, že se přístroj dostane tam kam patří. Konec konců kdo má čas vyrábět balíky a trávit dlouhý čas na poště že.
Odesláno 15. září 2009 15 let Marek to vysvětlil. Pokud jsde o ukončení smlouvy s UPC pak technik odebere. Ale u mne to bylo tak, že jsem obdržel 2 moduly a zůstaly mi 2 Handíky a potřeboval jsem je vrátit a tak se to svezlo s úlánovanou opravou. Jinka skutečně výjezd 300,- ale i tak se to asi vyplatí a je jistota, že se přístroj dostane tam kam patří. Konec konců kdo má čas vyrábět balíky a trávit dlouhý čas na poště že. Ve své podstatě pokud je smlouva aktivní tak není jediný důvod proč minimálně druhé zařízení neodebrat v nejbližším možném termínu. Ale zas zaslání 2 zařízení + pojištění poštou ... volil bych už raději vyzvednutí buď technikem v den odpojení zdarma a nebo i v jiný termín za poplatek 300Kč což by mělo vyjít levněji než zaslání. škoda že to nefunguje jako u navracená recieveru u DTH kdy člověk dojede na sběrné místo (několik v okrese) a neodevzdá. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 30. května 2010 14 let Dobrý den, mám podobný problém s nevráceným modemem. Prosím, žašlete mi na můj mail pet.hen@seznam.cz svůj kontakt - ráda bych proti tomuto "hnusu" bojovala a pokud nás bude více, máme větší šance. Děkuji, Petra H.
Odesláno 30. května 2010 14 let Dobrý den, mám podobný problém s nevráceným modemem. Prosím, žašlete mi na můj mail pet.hen@seznam.cz svůj kontakt - ráda bych proti tomuto "hnusu" bojovala a pokud nás bude více, máme větší šance. Děkuji, Petra H. Pro ti čemu chcete bojovat? Proti půjčovnám aut, knihovnám a UPC že se domáhají navrácení vlastního majetku? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 2. června 2010 14 let zdravím a mám dotaz.jsem povinej v sedmi denní lhutě vratit UPC se set boxem i Smart kartu do CA modulu zakoupenou od f.LICA?díky.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.