Přejít na obsah

Modem,switch,2pc


Návštěvník Kvaker

Doporučené příspěvky

Návštěvník Kvaker

Dobry den,

jsem uplny laik a po nekolika letech jsem si poridil notebook k pc. Znamy mi rekl, ze si staci poridit switch spravne vse zapojit a internet mi pujde na obou pocitacich. Nicmene jsem vse zapojil jak ma byt. Po pripojeni mi na obou pc vyskoci chyba pripojeni a moznost opravit pripojeni, ale internet jde vzdy jen na pc, ktere to necham udelat prvni. Druhe jiz nenacte IP. Musim si poridit novy tarif nebo neco nastavit? Detaily napisu, az se me na ne zeptate, protoze nevim, co potrebujete vedet. Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník frank

Zdravím, pokud nemáte připojení 30M či lepší, máte v ceně služby pouze jednu IP adresu (tj. bude vám fungovat vždy jen jeden počítač). Obejít se to dá instalací routeru, za který se domácí síť "schová". Stačí tady prohledat pár podobných témat pro více informací (v kostce - váš problém vyřeší nákup krabičky v řádu několika stovek).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kvaker

Mam balicek s UPC Fiber Power 30, cili jestli to dobre chapu, tak bych mel mit dostatecne pripojeni, abych mel 2 ip adresy. Takze muze byt problem nekde jinde? Nebo tak i tak mam radeji koupit router?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

Zkuste připojit oba dva najednou a restartovat modem od UPC. Modem si musí načíst MAC adresy připojených zařízení a pak by jim měl přidělit IP adresy. Poté by to už mělo fungovat, jestli nebude problém jinde.

 

Jinak se ještě kouknout na nastavení sítě v PC, jestli máte nastavené získat IP adresu automaticky z DHCP.

 

Opravdu máte vše správně zapojené? Zkuste to znovu překontrolovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...