Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak asi víte, v nabídce digitální kabelové televize pro Prahu 11 je navíc kanál Metropol TV. Problém mám v tom, že mi ode dneška nefunguje. Psal jsem přímo do této TV, od nich prý odchází signál v pořádku, tiskový mluvčí UPC, p. Malina, mi psal, že u nich problém také není, ale nechá to prý prověřit. Když jsem pustil teď STB, kanál je stále bez signálu. Vše ostatní ale běží!!! Zavolal jsem proto na linku UPC a chtěl nahlásit poruchu. Vrcholem bylo, když mi operátorka ohlásila, že žádný takový program v nabídce nemají, a to i přesto, že jsem ji přesvědčil, aby se zeptala někoho z nadřízených. A teď raďte, co s tím? Chápu, že jde o kanál, který je mizerné kvality (ať po obsahové, tak obrazové stránce), ale je to přece jen stanice z naší městské části a já se chci dozvědět, co se v ní děje.

Odesláno

Ja zatim tedy nikam nevolal, ale pozoruji stejny problem od vcerejska. Lokalita Mikulova ulice.

Odesláno

Myslím si, že to pánové asi sledují, pže jsem to teď zapnul a už je to funkční.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community