Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Doporučené příspěvky

Návštěvník Ex

Před rokem jsem dostal po zavolání na infolinku s tím že chci zrušit připojení k internetu slevu 50% na tarif 20M.

Máte někdo zkušenosti zda je možné tu slevu nějak prodloužit nebo mi

jen nabídnou přechod na tarif 10M nebo 30M za plnou cenu?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/
Sdílet na ostatní stránky

pokud si měl tarif 20M, automaticky máš od července Fiber Power 30 s rychlostma 30/1,5 pro download/upload... sleva po roce končí, ale pokud bys jim zavolal znova, tak ti dají slevu zase... pravděpodobně to už nebude 50%, ale 25%, jako to udělali u mě... jenomže já to měl trochu složitější, přecházel sem z Classicu na FP30 a ještě sme řešili, že kvalita stojí za prd... takže to vyzkoušej a pak napiš, jak to dopadlo, mě to bude čekat v lednu, kdy mi skončí 4měsíční sleva na Fiber Power 100...

jo a ještě jedna věc... já jim tam v tom červnu volal, že chci zrušit internet, ale řekli mi, že musim přes kontaktní formulář, tak sem jim napsal a po tejdnu mi zavolali... no a aby to nebylo málo, tak sem ukecal i roční 25% slevu na televizi...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník JirkaH

Nojo, ale co kdyz bydlim v RD, kde lepsi pripojeni (alespon papirove) neexistuje. Ja jim napisu pred web formular a me prijde pouze odpoved emailem, ze moji vypoved akceptuji... :lol::wink::(

  • po 3 týdnech...

Taky by mne zajímalo jak se komu podařilo ( nepodařilo ) získat slevu na další měsíce ( roky ) jak na Internet tak na TV.

 

Popřípadě čím jste argumentovali.

 

Loni to bylo jasné - blokování portů po 16 hodině, takže problémy se slevou nedělali, ale co letos.

 

Pochlubte se zda se Vám to už někomu zas povedlo . :D

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Já měl rok slevu na internet + TV 50%.

Ptal jsem se na infolince jak to bude dál a bylo mi sděleno že už musím platit plnou cenu, takže jsem dal výpověď a asi po dvou dnech volali a dostal jsem opět slevu, ale už jen 35%. Zase na rok.

Je to ale pořád lepší nežli platit plnou cenu.

takže jsem dal výpověď a asi po dvou dnech volali a dostal jsem opět slevu, ale už jen 35%. Zase na rok.

 

Tak do toho já NEJDU. To je moc veliké riziko, že mi to opravdu odpojí.

 

A jelikož nemůžu mít satelit, a internet, tak jedině od O2, což je však jako jít z deště pod okap.

 

Holt budu muset začít platit plnou cenu. :(

 

Škoda

Tak do toho já NEJDU. To je moc veliké riziko, že mi to opravdu odpojí

no tak ti to odpojej, a co jako? přijdou o zákazníka a až si necháš služby opět zapojit, budeš mít počáteční slevu... :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...