Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Doporučené příspěvky

Návštěvník Mayki

Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost?

určitě kontaktcentrum prostřednictvím emailu... řek bych, že ta sleva bude platit i nadále, ale jestli je do 8.3., tak ještě teď jim rychle pošli email :lol: jistota je jistota, protože nevim, jak by se k tomu postavili, když by to mělo bejt bez slevy a u novýho zákazníka... ale jak sem řek, nevěřim tomu, že by ta akce skončila...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost?

Řekl bych že důležitější je datum objednávky nežli datum instalace :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník webik73
Tak nám minulý týden přišel do schránky leták od UPC se slevama na 50% ( na dobu 4 měsíců ) na všechny digitální televize.

 

Ta cena za SUPREME - 554,- Kč se mi líbila, tak jsem tam zavolal, ale bohužel je to jen pro nové zákazníky .

 

Moc nechápu logiku UPC - stávající zákazníci platí za SUPREME 1.108,- Kč, pokud jsem nový a podám žádost přes Internet, tak se dostanu na částku 896,- Kč ale pokud zavolám místnímu prodejci tak ho mám za 554,- Kč.

 

Tak by mne zájímalo, pokud zavolám na klientské centrum UPC, že bych měl zájem o nabídku SUPREME, tak na jakou cenu se můžu dostat - alespoň na 12 měsíců. Výpovědí hrozit nechci a platím včas - pravidelně přes SIPO. :D

 

No bohuzel bez hrozby (aspon tim ze jste dostal nabidku od jineho kabel. operatora), to opravdu, ale opravdu nepujde (dle vlastnich zkusenosti). Ja kazdy rok ziskavam vetsi a vetsi slevu a rychlejsi a rychlejsi net se slevou a jak tu nekdo jiz podotknul tak tyto slevy plati ti co se neozvou. Ja tvrdim jedno kdyz mohou dat 50% slevu novym zakaznikum tak vernym by to mel byt standard :lol:

Webik73

Upraveno uživatelem webik73
Návštěvník petrenka

Kdybych podal výpověd jen na internet-TV by zůstala, můžu např. po týdnu od ukončení smlouvy zažádat o nové připojení se všemi slevami co nabízí pro nově příchozího ?

 

díky

to je pěkná blbost, proč by tě měli opdojovat od internetu a po tejdnu znova zapojovat? stačí říct, že končíš, a dostaneš slevy bez jakýhokoliv odpojování a opětovnýho zapojování... 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

no dyť... proč by tě měli odpojovat a znova zapojovat, když stačí slevu prodloužit?

i když ono je to to asi tak, že ty slevy nejsou žádný slevy, to sou normální ceny pro lidi, co nejsou líný si o ně zavolat... odpojováním a zapojováním by si upc jenom zbytečně komplikovalo život...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...