Návštěvník ludek Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Pohrozit výpovědí moc nejde od té doby, co se musí zasílat písemně. Nejak nevim co je to za problem - proste to posles postou - sic to neni zadarmo jako pres web formular, ale ucel to splni uplne stejne Nějaké návrhy, jak případně postupovat lépe? Poslat vypoved a pockat at ti zavolaji s prosikem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 problém je v tom, že dnešní mládež jenom neumí posílat klasický dopisy k tomu je potřeba obálka, známka a papír... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtonda Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Už není potřeba http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/e-sl ... e-id26537/ Citovat Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Jé, to je legrace. To musím vyzkoušet. BTW: Výpověď poslat nepotřebuji. UPC zareagovalo i bez písemné výpovědi. Já sice doma platím plnou cenu, ale u druhého internetu na jiné adrese mi slevu opětovně poskytli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník eda Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 Také mně právě skončila sleva na net, z 375,- Kč mně poskočila cena na 550,- Kč plus 50,- za modem. Protože máme naštěstí v domě ještě jiného poskytovatele, tak jsem ihned poslal UPC výpověď. Opravdu už nemám chuť, čas a náladu se pořád s nimi handrkovat. Konkurence mi dá ihned dlouhodobou slevu a ještě měsíc než mně skončí smlouva s UPC tak to budu mít úplně zdarma. Nejvíce mně štvalo u UPC proč mám platit pronájem za modem, který je aspoň 10 roků starý a pamatuje si ještě cara "Klacka" a hodnotu už má nulovou. UPC si staré zákazníky vůbec neváží, měli by si zajet např. do USA, kde poskytovatelé svým věrným každý rok dávají různé výhody, např. ve formě přidáním zdarma dalších kanálů, snížením ceny atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 A kolik jsi za těch 10 let za modem už zaplatil? Ale myslím skutečně za modem, ne za službu. Odpovím si sám - ani korunu. Navíc u pronájmu zařízení vůbec nehraje roli stáří, ale funkčnost a tu ti UPC garantuje po celou dobu, co máš ten modem v pronájmu. A co se týká USA, tak nevíš, která bije, protože pokud se tamnímu providerovi nevyplácíš, tak ti dá bez okolků výpověď a můžeš si jít hledat někoho jiného. Toto u nás možné není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 A kolik jsi za těch 10 let za modem už zaplatil? Ale myslím skutečně za modem, ne za službu. Odpovím si sám - ani korunu. Navíc u pronájmu zařízení vůbec nehraje roli stáří, ale funkčnost a tu ti UPC garantuje po celou dobu, co máš ten modem v pronájmu. To si snad děláš srandu. Nebo je UPC fakt tak ekonomicky neschopná? Když něco kupuji tak si rozmyslím, zda je to spotřeba a zaplatí mi to něco jiného, nebo je to investice a náklady musím rozpočítat do "životnosti" přístroje. Když prodávám službu s tím, že k tomu něco dávám zadarmo, tak ta služba mi samozřejmě musí to "zadarmo" zaplatit. Jinak bych se přece neuživil. Tedy mezi námi, ten modem Motorola jsem za ta léta "ani korunu" určitě UPC zaplatil několikrát! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 Za modem ti fa UPC nikdy nic neúčtovala, takže nechápu na co si chceš dělat nárok? A takové ty řeči, že se jim kdesi cosi vrátilo jinak, jsou úplně mimo. Na vyúčtování byla vždy pouze platba za službu, takže to rozhoduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 Jsi trochu mimo. Já se nehádám. Vím, že to asi nemám písemně, ale možná naopak, že bych našel, že UPC tvrdila: "Za modem (STB) u nás nic neplatíte, protože vám ho poskytujeme v ceně služby". Určitě to používala i v době "digitalizace". Viděl jsem v Praze spousty letáká v Metru: Při přechodu k UPC žádný STB nepotřebujete. On nás ho máte zdarma. Rozuměj v ceně služby. Navíc tvrdím, že by byli hloupí, kdyby ten modem dávno neměly započítaný v ceně. Nic si nenárokuji. Jen tvrdím, že do teď byl v ceně a nově krásně zdražili, protože ho chtějí platit navíc. Je to stále jedna faktura. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 14. července 2012 Sdílet Odesláno 14. července 2012 Takové tvrzení, jaké uvádíš, najdi. A nejlépe na smlouvě nebo ve všeobecných podmínkách nebo v ceníku, což jsou jediné relevantní dokumenty. Já nic takového od UPC nečetl, max. to, že je kabelový modem nebo STB dán klientům do bezplatného užívání (dříve ještě i vůči vratné záloze). A že más něco zdarma automaticky neznamená, že to máš v ceně služby. Celkem nechápu, kam na tyto dedukce chodíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.