Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Doporučené příspěvky

Návštěvník gew

Přesně. Já co pamatuju modemové nechutně drahé připojení, nebo nestabilní pomalé a drahé adsl v jeho začátcích, případně různé nekvalitní lokální (a ve srovnání s upc taky drahé) wifi, tak každý den žasnu, jak je to dneska úžasné, stabilní, rychlé a levné. A to je právě ta konkurence. Že neexistuje víc celostátních kabelových poskytovatelů lze očekávat, ta fixní investice do rozvodů bude asi docela vysoká. Ale právě konkurence těch různých adsl, wifi, 3g/4g internetů i tak tlačí ceny dolů a kvalitu a rychlost nahoru. Každý občas nadává, samozřejmě by upc mohlo být rychlejší a levnější (a všichni bychom za to určitě byli rádi), ale ve srovnání s dostupnými alternativami si vždycky říkám "zlaté upc". A děsím se chvíle, kdy se přestěhuju mimo dosah kabelových rozvodů.

Návštěvník Badis

Jo jo.Kdo pamatuje dřevní začátky internetu s telekomem kdy rychlost byla +- 4 kb. ŠŤastlivci měli 6 kb. A účty v řádech stokorun. A víc. A čekalo se na 18 hodinu. Mimo tzv. špičku.Dnešní rychlosti jsou úplně někde jinde ve srovnatelné cenové relaci jako kdysi. Takže to žebrání slev mi přijde takové nějaké divné. Ale budiš. Líná huba holé neštěstí... :lol:

Nemate nekdo nahodou nabidku UPC Starter a DIGI CS Promo? Je to starter a hromada dalsich kanalu ted cca za 80 Kč (CI modul vlastni) na rok... Nemate zkusenosti jak je to s pripadnym prodlouzenim rocni akce? DIky

Návštěvník piposek
každý provider sedne na zadek a začne mu sázet slevy jenom proto, že milostivě využívá jeho služeb

 

No... neznám Vaše (ne)zkušenosti ze zahraničí, ale právě přesně tak to ve zdravém konkurenčním prostředí má fungovat a taky funguje...

Návštěvník lejno

Handlování o ceně funguje někde v Turecku na tržnici, tam ano. Ale jinak jsem si nevšimnul, že by třeba v Tescu u pokladny začal někdo smlouvat o tom, že chce slevu z nákupu :D

Návštěvník david3434

Musím říct že jsem se s handlování o ceně setkal jak u UPC tak i u O kde mi dokonce nabízely za 750kč měsíčně 5000 volných minut,na 3 čísla,které od nich využíváme,takže 15000minut/měsíčně jen když neodejdu.To se odehrálo asi 2 dny před tím než by došlo k ukončení,když jsem operátorce říkal že ani nevím co bych s těma minutama dělal tak svoji nabídku snížila na 2000minut na každy telefon a paušál 400kč měsíčně.

Dále jsem se s handlování normálně setkal v menších večerkách,když jsem si prohlížel například meloun a opři zjištění kolik stojí jsem ho vrátil a u pokladny mi prodavačka řekla že si všimla že jsem si ho prohlížel a kolik bych za něj tedy dal a nakonec jsem si ho nes domu za cenu,kterou jsem řekl.

Dalším takovým handle jsem se setkal v IKEA kde jsem si koupil sedačku a za 14 dní jsem si to rozmyslel a chtěl jí vrátit.Na reklamacích mě zarazila prodavačka že mi mohou slevit až 50% když si ji nechám.

A samozřejmě v tescu kde po koupi TV jsem si všiml že nemá DVB-C ale jen T a tak jsem ji šel vrátit na informace a i tady mi obsluha sdělila že mi dají slevu.

Protože bydlím v pohraničí a do němecého supermarketu to mám stejně daleko jako do českéo tak velmi často jezdíme na velké nákupy no německa a kupodivu i tam jsem se s takovým handle setkal.jak všichni víte tak v německu mají obchody v neděli zavříno a tak sesnaží něktaeré zboží prodat v sobotu.Napříkald Zeleninu vám dají v podvečer v sobotu za cenu,kterou jim nabídnete a v úseku s masem a uzeninou mi prodavačka sdělila kolik jsem ochoten dát a podle mě upravila cenu ka kilogram.

Takže není pravda že handl je pouze v turecku,ale je i v evropě a je to legitimní nástro obchodníka své zboží prodat.

Návštěvník lejno

Legitimní nástroj zelináře, to uznávám. Ale poskytovatel služeb elektronických komunikací, který má navíc počet zákazníků v řádu statisíců, ten by se měl chovat korektně a ne jak trhovec na stánku nebo na té turecké tržnici...

Návštěvník david3434

Nechci se zastávat tohoto nešvaru,i mě se nelíbí,ale zatím mi nikdo nevysvětlil "PROČ?" by se tak neměly chovat.Podle mě je to legtimní nástroj pro zvýšení zisků,nebo pro udržení zákazníků.

Říká se tomu "věrnostní program", je to zcela legitimní a v západní Evropě to funguje celá léta. Kdo je ochotný se podívat i za naše státní hranice (a nemusí zrovna fyzicky), je otevřený novým věcem a pokroku, a zajímá se o dění i jinde, než v tomhle ubohém Kocourkově, tak o těch věrnostních programech samozřejmě dobře ví. Takový člověk si samozřejmě vyhledává konkurenci a porovnává. Jinak, věrnostní programy mají svá pevná pravidla a rozhodně to není handl.

Bohužel, některým userům tohle za Boha nikdy nevysvětlíte. Nikdy to nepochopí. Smiřte se s tím.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník lejno

Zkus někde v Germánově jít za dodavatelem elektrické energie a zkoušet na něho čecháčkovství v podobě údajného věrnostního programu. Nebo totéž u čerpací stanice, chtít věrnostní slevu (levnější pohonné hmoty). Tento národ se z té lakoty jednou zahubí sám :P

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...