Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Doporučené příspěvky

Návštěvník son

od Elnc » čtv, 19.7.2012, 21:07

Zkus někde v Germánově jít za dodavatelem elektrické energie a zkoušet na něho čecháčkovství v podobě údajného věrnostního programu. Nebo totéž u čerpací stanice, chtít věrnostní slevu (levnější pohonné hmoty). Tento národ se z té lakoty jednou zahubí sám :P

 

Nevím jak to funguje v Německu,ale u nás čerpací stanice vydávají věrnostní čipové karty viz.Agip,Shell....Věrnostní systém karet je u nás celkem dost rozšířený namátkou Geco,Tesco,Dr.Max .....Tak nevím jestli jsi oponent za každou cenu nebo ....

Návštěvník lejno

Tebou zmiňované čerpací stanice mají nejdražší pohonné hmoty, takže věrnostní karta (nebo co to nabízí) je skutečně terno :D A navíc na tu kartu levnější palivo stejně nedostaneš, tak max. slevu na jejich cetky v obchodě. Stejně jako karty z Tesca apod. slouží zase jenom k tomu, aby tě řetězec nalákal k dalšímu nákupu :-)

Návštěvník Jaku

A o tom to je. Slevou - "věrnostním programem" nalákat zákazníka k dalšímu nákupu, tedy udržet si ho i přes velké ceny.

 

UPC to v jistém směru dělá taky. Sice ne automaticky, ale pokud je zákazník nespokojený a hrozí varianta, že půjde nakupovat jinam (tedy že ukončí smlouvu), tak teprve následně dostane slevu.

 

V tom je ten rozdíl. Ostatní se snaží udržet zákazníka proaktivně, nabízí "věrnostní slevy" - body za nákup apod. UPC komunikuje až pod nátlakem klienta.

Návštěvník david3434
Tebou zmiňované čerpací stanice mají nejdražší pohonné hmoty, takže věrnostní karta (nebo co to nabízí) je skutečně terno :D A navíc na tu kartu levnější palivo stejně nedostaneš, tak max. slevu na jejich cetky v obchodě. Stejně jako karty z Tesca apod. slouží zase jenom k tomu, aby tě řetězec nalákal k dalšímu nákupu :-)

 

Nevím jak si přišel na to že tito čerpací stanice mají nejdražší pohonné hmoty?Cena pohoných hmot se řídí vždy podle zákazníka a podle konkurence a není vyjimkou že se ceny liší i v rámci okresů u stejné značky např.Shell.

A to je správně přece jde o to aby prodávaly a jestliže například v praze jsou lidi ochotni dávat za naftu třeba 40kč tak jinde ne a pumpa se tomu musí přizpůsobi.Stejně tak je tomu i u konkurence.A proto se nabízí různé slevové akce,a slevové tankovací karty.Jsem z rodiny kde můj bratr a švagr jezdí už nekolik let kamionem po evropě a můžu vás ujistit že takové např.Shell a Agipp a i jiní pumpaři mají své slevové karty po celé evropě i v Anglii.Jedinou nevýhodou je že není například Shell karta celoevropská ale v každé zemi musí být jiná.Ale i tak se to mým příbuzným vyplatí (za nasbírané body mají např.Televizi,zahradní traktůrek Husqvarna,mikroívlnku,zahradní grill webwr a plno jiných věcí).

I když chápu že vy o takové věci nestojíte,tak je plno lidí včetně mě kteří jsou za takové akce vděční.

 

Ale abych se vrátil k cenám pohoných hmot o kterých tvrdíte že je mají Shell,agip apod nejdražší.

Tak díky konkurencíi a tomu že lidé jezdily tankovak na ono a k hypernově a jiným neznačkovým pumpám už Shell,OMV,Agip mají stejnou cenu a snaží se těmto pumpám konkurovat.

Nař.včerejčí cena v Teplicích a dubí na OMV a shell "nafta 32.50 a natural 95 33,50kč.

Návštěvník lejno

Karty, body apod. jsou jenom pozlátka k ničemu, mě jako zákazníka zajímá cena za zboží/službu a ne nesmysly typu Makro a stříbrné a zlaté karty, u kterých mají sice jejich vlastníci pocit, že jsou něco víc, ale přitom to dokazuje jenom naprostou hloupost, o kolik je Makro oškubalo :D

Návštěvník david3434

Uhodl jsi nejsem šofér,ale vidím kolik stojí u nás pohoné hmoty.Na Shell diesel 32.50kčúlitr a natural 33.50 kč/litr.

Stejné ceny jaké má u nás ONO.Takže popravdě v Teplicích nevím o dražší pumpě než je Shell.

Co jse týká toho že nejsem šofér tak jsem psal že Brtat a švára už jezdí více jak 20 let a i když si sami naftu nekupují(jsou zaměstnanci),tak mají tankovací karty Shell a OMV(DKV).Kdyby byly tak strašně drahé tak by určitě jejich zaměstnavatelé našly levnější.

Návštěvník david3434

Jinak abych se vrátil k tématu dnes dojednána sleva 50% na vše.V říjnu nám končila 50% akce na vše a dnes dojednáno zase na rok(Supreme,internet 30mbit,2x stb,1x modem,1x telefon).Na vše 50% ani jsem se nemusel nějak snažit sami od sebe nám to nabídly.

Návštěvník son
A o tom to je. Slevou - "věrnostním programem" nalákat zákazníka k dalšímu nákupu, tedy udržet si ho i přes velké ceny.

 

UPC to v jistém směru dělá taky. Sice ne automaticky, ale pokud je zákazník nespokojený a hrozí varianta, že půjde nakupovat jinam (tedy že ukončí smlouvu), tak teprve následně dostane slevu.

 

V tom je ten rozdíl. Ostatní se snaží udržet zákazníka proaktivně, nabízí "věrnostní slevy" - body za nákup apod. UPC komunikuje až pod nátlakem klienta.

 

Přesně tak jsem to myslel-hodně firem používá nějaký typ věrnostního programu-upc ne.Nemíním Elnci s Tebou diskutovat jestli jsou to pozlátka nebo ne,protože to nemá cenu.Mimichodem i pojišťovny mají své věrnostní programy-ty by jsi se taky mohl ohodnotit :D .

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...