Návštěvník lejno Odesláno 20. července 2012 Sdílet Odesláno 20. července 2012 Pojišťovna má bonus v podobě toho, že napřed zdraží o 50% a pak dá slevu 25%. Ale když to někomu stačí ke štěstí, tak ať si ten systém bonusů užije Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55985 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. července 2012 Sdílet Odesláno 20. července 2012 Uhodl jsi nejsem šofér,ale vidím kolik stojí u nás pohoné hmoty.Na Shell diesel 32.50kčúlitr a natural 33.50 kč/litr.Stejné ceny jaké má u nás ONO.Takže popravdě v Teplicích nevím o dražší pumpě než je Shell. Co jse týká toho že nejsem šofér tak jsem psal že Brtat a švára už jezdí více jak 20 let a i když si sami naftu nekupují(jsou zaměstnanci),tak mají tankovací karty Shell a OMV(DKV).Kdyby byly tak strašně drahé tak by určitě jejich zaměstnavatelé našly levnější. V Brne jsem videl nejlevnejsi natural za 35.30 Kc a to bylo na nejake no-name pumpe asi 3 km za Brnem, jinak jsou tu ceny ke 37 Kc, o Shellece ani nemluve. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55989 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 20. července 2012 Sdílet Odesláno 20. července 2012 Neberu benzín na no-name,třeba z těchto důvodů- http://www.autorevue.cz/coi-oficialne-z ... ontrolou_1 Mimochodem v uveřejněném seznamu je i uvedená čerpací stanice,která prodává nejlevnější benzín a naftu u nás.A já mým příspěvkem chtěl říct,že i v naší republice existuje věrnostní systém,-toť vše. A abych nezapoměl poděkovat za ohodnocení pojišťoven: Elnci děkuji-v pondělí ruším pojistku Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55991 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. července 2012 Sdílet Odesláno 20. července 2012 OK, zpet k UPC - pod pojmem věrnostní program si predstavuju to, ze zakaznici , kteri jsou u UPC delsi dobu, budou mit nejakou vyhodu oproti tem, kteri jsou u UPC jen kratce, jenze ono je to spis naopak, ti co jsou u UPC dlouha leta jsou casto oskubavani na starych a na dnesni dobu predrazenych tarifech a ti novi maji slevu na vsechno a jeste pak placou kdyz maji zacit platit plnou cenu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55992 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 20. července 2012 Sdílet Odesláno 20. července 2012 Jak píše Tomus-tak by to být mělo,100% souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55993 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 21. července 2012 Sdílet Odesláno 21. července 2012 Tak teď nevím, budeme tu všichni psát, že s tím souhlasíme, aby si někdo mohl spočítat kolik lidí je pro? Nebo je jasné, že to je "absolutní většina"? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55995 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david3434 Odesláno 21. července 2012 Sdílet Odesláno 21. července 2012 Samozřejmě že je to většina a já stím naprosto souhlasím,ale já osobně žádnou takovou firmu,která by se takhle chovala neznám a to ani v německu(kde pracuji).Pokuď někdo takovou firmu znáte dejte vědět,ale jinak se UC chová přesně tak jako všichni. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55996 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 21. července 2012 Sdílet Odesláno 21. července 2012 Tak teď nevím, budeme tu všichni psát, že s tím souhlasíme, aby si někdo mohl spočítat kolik lidí je pro?Nebo je jasné, že to je "absolutní většina"? vytvor nove tema a dej tam hlasovani nekolika otazek a uvidis neni potreba potom sem psat kazdy klikne dle potreby Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-55997 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník gew Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Mimochodem, jak ukazuje ekonomie, z pohledu efektivnosti je samozřejmě optimální to, co UPC dělá. A to nejen pro UPC, ale i pro zákazníky. Mějme pro jednoduchost 2 druhy lidí - ti, co jsou ochotni zaplatit za službu cenu P ("plnou cenu") a lidi, kteří pouze cenu S ("sleva"). UPC se snaží maximalizovat svůj zisk, proto se logicky snaží nastavit co nejvyšší cenu, ale současně musí přihlížet i k počtu zákazníků, protože zisk je cena * množství (ignorujme náklady a tak, ať se to nekomplikuje, není to důležité). Takže se může stát, že při neschopnosti rozeznat zákazníky, co by zaplatili P od těch, co by zaplatili S, by se vyplatilo stanovit cenu S, protože jinak by všichni zákazníci "S" odpadli. Jenže tím by se UPC zbytečně ošidilo, protože zákazníci "P" si službu cení na víc, takže by byli i ochotni víc zaplatit. Jediné řešení je pokusit se odlišit zákazníky "P" od zákazníků "S". A jedním ze způsobů jsou různé věrnostní výhody, akce, či slevy. Ale nemůžou je dát všem, oni je potřebujou dát jen zákazníkům "S". Využívají tak toho, že zákazníci "S" jsou citlivější na cenu, takže když nastaví cenu na P, tak umožní zákazníkům "S" nějak komplikovaně dosáhnout slevy. Proč komplikovaně? Kdyby to bylo automatické nebo příliš jednoduché, získali by slevu i zákazníci "P", kteří jsou ochotní zaplatit vyšší cenu. Ve finále, při dobře nastaveném systému, je UPC schopna diskriminovat (neboli odlišit) mezi zákazníky ochotnými zaplatit plnou cenu a těmi, kteří potřebujou slevu. A nakonec jsou spokojení všichni, protože zákazník "P" si cení služby více než peněz P (jinak by si službu neplatil), zákazník "S" dostane slevu takovou, aby si taky cenil služby víc než peněz (jinak by ji zrušil nebo vůbec nekoupil), a UPC získá víc peněz, než kdyby dal všem cenu S. Tj. maximalizuje se efektivita. Samozřejmě v reálu je to komplikovanější - třeba tím, že nejsou zákazníci "P" a "S", ale existuje kontinuum zákazníků s pozvolně klesající hraniční cenou, kterou jsou ochotni platit. Takže nějaká neefektivita musí nutně vzniknout (službu si nepořídí někdo, kdo by sice pokryl UPC náklady a vygeneroval nějaký nenulový zisk, ale UPC ho není schopna rozpoznat a individuálně mu nabídnout nižší cenu, třeba proto, že by to bylo příliš administrativně nákladné, takže se to prostě nevyplatí). Manažeři UPC by to velmi pravděpodobně takhle teoreticky zdůvodnit nedokázali, ale intuitivně to tak musí vnímat a provádět. Ostatně ekonomie, jako každá věda, se snaži popisovat a vysvětlovat nějaké pozorované jevy/chování Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-56029 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 nj, jenomže ve výsledku počet zákazníků podle posledních zpráv stagnuje, takže to asi moc dobře nefunguje, ať to je, jak chce... spousta lidí nefunguje jako P a S, ale jak zjistěj, že můžou mít něco levnějšího, prostě odejdou už z principu... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2099-prodlou%C5%BEen%C3%AD-50-slevy-na-internet-zku%C5%A1enosti/page/26/#findComment-56055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.