Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Doporučené příspěvky

Já sem se pokoušel objednat si fiber business 32, který by mohl běhat na ED 2.0 modemu protože mám problém strávit půl dne čekáním na technika a ačkoliv to mají v PDF ceníku, tak mi to opakovaně odmítli.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
V ceniku je toho spousta, ale na oficialnim webu jiz neni ani zminka, takze pocitam ze tento tarif jiz objednat nelze.

 

Jde to. Minulý měsíc jsem ten 2M za 268,- (s WIFI ED3 modemem) pořídil mámě domů.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice

Uz mam i odpoved z Facebooku UPC:

 

Dobrý den,

potvrzuji Vám, že tarif internetu 2M nabízíme za měsíční poplatek 199,- Kč + poplatek za pronájem zařízení. Ohledně objednávky služeb doporučuji kontaktovat klientské centrum na čísle 241 005 100.

Honza B., UPC Facebook tým

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Dobrý den,jde nějak udělat slevu na balíček Filmbox je jasný půl roku za 50% .Ale já chci slevu na delší dobu.Určitě nemá hodnotu 130Kč každý měsíc ,dam kolem 100Kč.Chtěl jsem slevu ,na 2 balíčky to nejde.Balíček KOMBI KOMFORT+ balíček plus.

Proč? :)

- místo Honza B. bych očekával něco jako Jan Bxxxx

- přijde mi vtipný mít nějakej facebook tým :lol:

Dobrý den,jde nějak udělat slevu na balíček Filmbox je jasný půl roku za 50% .Ale já chci slevu na delší dobu.Určitě nemá hodnotu 130Kč každý měsíc ,dam kolem 100Kč.Chtěl jsem slevu ,na 2 balíčky to nejde.Balíček KOMBI KOMFORT+ balíček plus.

ty jako řešíš nějakejch 30kč slevu na filmbox nebo sem jenom nechápavej? :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník
nj, jenomže ve výsledku počet zákazníků podle posledních zpráv stagnuje, takže to asi moc dobře nefunguje, ať to je, jak chce...

spousta lidí nefunguje jako P a S, ale jak zjistěj, že můžou mít něco levnějšího, prostě odejdou už z principu...

mě tenhle přístup příjde poněkud krátkozraký. někteří platí,protože neumí smlouvat, další protože nemají alternativu ati co usmlouvali jsou u něj jen dočasně. místo toho, aby budovali systém věrných spokojených zákazníků, kteří mají pocit, že za své peníze dostali co chtěli, buduje UPC systém zákazníků nasraných.

Návštěvník lejno

Spousta zákazníků je spokojených, takže to nemusí být nutně tak, že si UPC buduje systém těch nespokojených. Navíc při počtu klientů v řádu statisíců se logicky nějaké promile nespokojenců prostě najít musí.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...