Odesláno 24. července 2012 12 let Já sem se pokoušel objednat si fiber business 32, který by mohl běhat na ED 2.0 modemu protože mám problém strávit půl dne čekáním na technika a ačkoliv to mají v PDF ceníku, tak mi to opakovaně odmítli. Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
Odesláno 24. července 2012 12 let žádnej fiber business na ed2 nejede - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 24. července 2012 12 let V ceniku je toho spousta, ale na oficialnim webu jiz neni ani zminka, takze pocitam ze tento tarif jiz objednat nelze. Jde to. Minulý měsíc jsem ten 2M za 268,- (s WIFI ED3 modemem) pořídil mámě domů.
Odesláno 25. července 2012 12 let Uz mam i odpoved z Facebooku UPC: Dobrý den, potvrzuji Vám, že tarif internetu 2M nabízíme za měsíční poplatek 199,- Kč + poplatek za pronájem zařízení. Ohledně objednávky služeb doporučuji kontaktovat klientské centrum na čísle 241 005 100. Honza B., UPC Facebook tým Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. července 2012 12 let Honza B., UPC Facebook tým tak tohle mě položilo - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 26. července 2012 12 let Dobrý den,jde nějak udělat slevu na balíček Filmbox je jasný půl roku za 50% .Ale já chci slevu na delší dobu.Určitě nemá hodnotu 130Kč každý měsíc ,dam kolem 100Kč.Chtěl jsem slevu ,na 2 balíčky to nejde.Balíček KOMBI KOMFORT+ balíček plus.
Odesláno 26. července 2012 12 let Proč? - místo Honza B. bych očekával něco jako Jan Bxxxx - přijde mi vtipný mít nějakej facebook tým Dobrý den,jde nějak udělat slevu na balíček Filmbox je jasný půl roku za 50% .Ale já chci slevu na delší dobu.Určitě nemá hodnotu 130Kč každý měsíc ,dam kolem 100Kč.Chtěl jsem slevu ,na 2 balíčky to nejde.Balíček KOMBI KOMFORT+ balíček plus. ty jako řešíš nějakejch 30kč slevu na filmbox nebo sem jenom nechápavej? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. srpna 2012 12 let nj, jenomže ve výsledku počet zákazníků podle posledních zpráv stagnuje, takže to asi moc dobře nefunguje, ať to je, jak chce...spousta lidí nefunguje jako P a S, ale jak zjistěj, že můžou mít něco levnějšího, prostě odejdou už z principu... mě tenhle přístup příjde poněkud krátkozraký. někteří platí,protože neumí smlouvat, další protože nemají alternativu ati co usmlouvali jsou u něj jen dočasně. místo toho, aby budovali systém věrných spokojených zákazníků, kteří mají pocit, že za své peníze dostali co chtěli, buduje UPC systém zákazníků nasraných.
Odesláno 2. srpna 2012 12 let Spousta zákazníků je spokojených, takže to nemusí být nutně tak, že si UPC buduje systém těch nespokojených. Navíc při počtu klientů v řádu statisíců se logicky nějaké promile nespokojenců prostě najít musí.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.