Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
nj, jenomže ve výsledku počet zákazníků podle posledních zpráv stagnuje, takže to asi moc dobře nefunguje, ať to je, jak chce...

spousta lidí nefunguje jako P a S, ale jak zjistěj, že můžou mít něco levnějšího, prostě odejdou už z principu...

mě tenhle přístup příjde poněkud krátkozraký. někteří platí,protože neumí smlouvat, další protože nemají alternativu ati co usmlouvali jsou u něj jen dočasně. místo toho, aby budovali systém věrných spokojených zákazníků, kteří mají pocit, že za své peníze dostali co chtěli, buduje UPC systém zákazníků nasraných.

 

Nevím jak si přišel na to že ti co usmlouvaly jsou u něj dočasně.My jsme u UPC od začátu několik let,když převzala karneval a jsme celkem spokojení,i když něco nás štve,tak jinde by to nebylo lepší.Všichni se chovaj stejně.A k tomu že někdo neumí smlouvat tak přd pár dny jsem zase prodloužily 50% slevu a ani jsme nemusely smlouvat pouze jsem zavolali a bez smlouváni sami nabídly pokračování.Což si myslím je právě ta výhoda dlouhodobého klienta.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Hezký den,

 

máme UPC internet starý tarif 33M/1,5M a zvažujeme přechod na vyšší variantu kvůli uplinku - čili alespoň 60M/6M. Myslíte, že je možné uhádat sledu při přechodu na vyšší tarif?

 

Díky za odpověď,

JM

Odesláno

Vzít balík TV+net, tam je sleva.

Odesláno

Díky za odpověď, sleva není taková (pokud je myšlen třeba TV + 120M net za 749CZK)... myslel jsem diskutovanou retenční slevu :)

Odesláno

Obávám se, že kromě toho, že žádná sleva nebude, budeš ještě naopak muset řešit částku 650Kč, která se ti naúčtuje za výměnu modemu. Jedině smlouvu zrušit a pak uzavřít novou, to by byl internet na půl roku o stovku levnější a modem dodají bez té výše uvedené částky.

Odesláno

Díky, o poplatku vím, za jak dlouho se dá zvládnout zrušení a znovuinstalace, když pominu výpovědní lhůty, na stejné jméno? Předpokládám, že vypovědět smlouvu a v ten okamžik objednat novou službu asi nepůjde a nějaké době bez přípojky se nevyhnu..

Odesláno

Co vím od OZ, tak je prodleva mezi ukončením staré a uzavřením nové smlouvy 5 dní. Tedy pokud je to na stejné jméno. Jinak bez prodlevy.

Odesláno

Jakmile podáš písemnou výpověd tak ti UPC určitě nabídne výhodnější cenu.Bohužel je to podmíněno tou výpovědí a tím snahou odejít jinam.nevím jak je to s tím poplatkem za výměnu,ale kamarád má 60/6 za 319kč/měs .

Odesláno

Neplatí to vždycky, někdy výpověď akceptují hned a nenabídnou slevu žádnou. Navíc tady nejde o slevu na současný tarif, ale o přechod na tarif vyšší a slevu na něm. Asi bych to řešil ukončením a opětovným objednáním služby.

Odesláno

je pravda že to neplatí vždy,ale i když vám příjde od nich dopis že výpověd akceptují tak v dopice je leták s telefonním číslem kam máte zavolat a ještě se informovat na slevy pro vás.Když jsem já to naposledy děal tak jsem na to číslo zavolal a číslo je rovnou na jejich oddělení kde vám mohou nabídnout slevu a ne do col centra.Ja jsem tam naposled volal a když to zved nějaký kluk tak mi začal nabízet jednu slevu za druhou.(prostě abych to zjednodušil 50% na jakýkoliv jejich produkt).I ja jsem naposled jsem před rokem přecházel ze standardu na supreme (takže zvýšení ) i s netem a normálně 50% sleva.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community