Odesláno 7. března 2010 15 let Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost?
Odesláno 7. března 2010 15 let určitě kontaktcentrum prostřednictvím emailu... řek bych, že ta sleva bude platit i nadále, ale jestli je do 8.3., tak ještě teď jim rychle pošli email jistota je jistota, protože nevim, jak by se k tomu postavili, když by to mělo bejt bez slevy a u novýho zákazníka... ale jak sem řek, nevěřim tomu, že by ta akce skončila... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 8. března 2010 15 let Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost? Řekl bych že důležitější je datum objednávky nežli datum instalace Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 9. března 2010 15 let Tak nám minulý týden přišel do schránky leták od UPC se slevama na 50% ( na dobu 4 měsíců ) na všechny digitální televize. Ta cena za SUPREME - 554,- Kč se mi líbila, tak jsem tam zavolal, ale bohužel je to jen pro nové zákazníky . Moc nechápu logiku UPC - stávající zákazníci platí za SUPREME 1.108,- Kč, pokud jsem nový a podám žádost přes Internet, tak se dostanu na částku 896,- Kč ale pokud zavolám místnímu prodejci tak ho mám za 554,- Kč. Tak by mne zájímalo, pokud zavolám na klientské centrum UPC, že bych měl zájem o nabídku SUPREME, tak na jakou cenu se můžu dostat - alespoň na 12 měsíců. Výpovědí hrozit nechci a platím včas - pravidelně přes SIPO. No bohuzel bez hrozby (aspon tim ze jste dostal nabidku od jineho kabel. operatora), to opravdu, ale opravdu nepujde (dle vlastnich zkusenosti). Ja kazdy rok ziskavam vetsi a vetsi slevu a rychlejsi a rychlejsi net se slevou a jak tu nekdo jiz podotknul tak tyto slevy plati ti co se neozvou. Ja tvrdim jedno kdyz mohou dat 50% slevu novym zakaznikum tak vernym by to mel byt standard Webik73 Upraveno 10. března 2010 15 let uživatelem webik73
Odesláno 10. března 2010 15 let Kdybych podal výpověd jen na internet-TV by zůstala, můžu např. po týdnu od ukončení smlouvy zažádat o nové připojení se všemi slevami co nabízí pro nově příchozího ? díky
Odesláno 10. března 2010 15 let to je pěkná blbost, proč by tě měli opdojovat od internetu a po tejdnu znova zapojovat? stačí říct, že končíš, a dostaneš slevy bez jakýhokoliv odpojování a opětovnýho zapojování... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 10. března 2010 15 let Proč by to měla být blbost,tak dám výpověď a pokud mi nebudou chtít dát žádnou slevu, dojde k odpojení, ne ?
Odesláno 11. března 2010 15 let no to jo, ale proč by to dělali, když ti můžou dát slevu rovnou? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 11. března 2010 15 let no dyť... proč by tě měli odpojovat a znova zapojovat, když stačí slevu prodloužit? i když ono je to to asi tak, že ty slevy nejsou žádný slevy, to sou normální ceny pro lidi, co nejsou líný si o ně zavolat... odpojováním a zapojováním by si upc jenom zbytečně komplikovalo život... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.