Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

V mailovém klientu (Windows Live) mám nastavený smtp server na smtp.upcmail.cz, bez ověření. Od dnešního rána nemůžu odesílta maily - klient hlásí, že nastavení ověřování u smtp serveru je chybné. Nevíte, jestli se něco změnilo nebo v čem je problém? Používám AVG firewall, ale stejně se to chová i při vypnutém.

Odesláno

Aha, až teď koukám na zbytek zprávy (v chybovém okně windows live to nešlo vidět):

recipient rejected 89.102.19.35 is in RBL

ta IP patří UPC, tak tomu nějak nerozumím.

Odesláno

nevim co presne RBL znamena ,ale prijde mi ze je na nejakem black listu takze klient odmita posilat maily prez nej

Odesláno

Ve Windows mailu používám upcmail.cz ,ale v klientovi v Opeře mě to smtp nefunguje od nedávna (nevím proč) tak jsem nastavil smtp.dkm.cz a tam to chodí,tak zkus tohle.

Odesláno

Vyřešeno. UPC mi zablokovalo port 25 kvůli odchozímu spamu :oops: . Podle technika šlo o jednu epizodu (nikoliv opakované dlouhodobé výskyty), vzorky mi odmítli dát, takže ani nevím, o co šlo. Holt jsem chytil nějaký svinstvíčko. Antivirus, Spybot, všechna na ho*no. Kontrola samozřejmě nic nenašla. Můj router sice má firewall, ale neumí selektivně blokovat konkrétní porty, takže nic moc nenadělám. Softwarové blokování na úrovni OS je asi na nic - sračka si to umí převzít. Takže akorát čekat, kdy příště :evil:

Odesláno

Také se snažím z UPC vydolovat, proč mi zablokovali (nejen) port 25. Navzdory tomu, že ve zprávě uváděli, že tento port zůstává volný...

Podle systémových protokolů mého PC byl počítač vypnut v době, kdy údajně došlo k odeslání virové nákazy (někomu).

 

Dokážu si představit, že navštívením nakažené stránky může pomocí nějakého ďábelského scriptu dojít k odeslání něčeho někam. Ale to obyčejný uživatel nikdy nepozná. A je poněkud sprosté od UPC, že jej hned bez varování odstaví od pošty...

 

Navíc je zde ještě další záhada: e-maily od UPC označuje můj poskytovatel schránky (Tiscali) jako SPAM!

Odesláno

V mém případě byl port 25 blokován dřív, než byl okamžik odeslání spamu ve zprávě od UPC. Komunikace zcela mimo jakoukoliv představitelnou úroveň podpory - několik záznamů přes web formulář, UPC neidentifikuje jednotlivé cally žádným jednoznačným číslem, takže dáma, který mi telefonovala, nedokázala určit, na který můj záznam reaguje, tvrdila, že předává informace technikovi, na kterého mě přepojila, ten o ničem nevěděl (nic mu nepředala), vyjadřoval se způsobem "je váš problém, že ke mně váš záznam nedošel", když jsem ho upozornil, že si na mobilu zapínám záznam a chci jeho verbální excesy zopakovat, vytekl jak stará pračka. Sám konstatoval, že náš hovor je nahráván (v případě, že vám volá někdo z UPC, se hovor nahrává bez upozornění - toho se dočkáte jen když voláte vy). No, co dodat - UPC klasika...

Odesláno

Při šíření spamu a podobně zůstane volný jen port 80 :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mě poslali tokovou zprávu (citát):

Abychom předešli dalším negativním důsledkům, provedli jsme na Vašem internetovém připojení v souladu s Všeobecnými podmínkami omezení, která mají dalšímu šíření virů zabránit. 
V tuto chvíli máte povolenu komunikaci pouze na portech 80 (http), 443 (https), 110 (pop3), 25 (smtp), 143 (imap), 53 (dns), 67 a 68 (dhcp).

Ale ono to stejně nefungovalo všechno tak jak je popsáno...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community