Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mrzic: Nebudeš ty zaměstnanec UPC? Myslím, že byl docela v právu, a dalo by se to označit za klamavou reklamu.

Odesláno
  Carlos napsal:
Nebudeš ty zaměstnanec UPC? Myslím, že byl docela v právu, a dalo by se to označit za klamavou reklamu.

 

Proč by měl být každý, kdo si nezanádavá na UPC hned jejich zaměstnancem? Já se sice občas taky vyjádřím na jejich adresu kriticky, ale tenhle cirkus tady rozpoutaný kvůli dvěma programům, které byly oznámeny na lednovém letáku a v lednu taky zařazené budou, mi rovněž připadá hodně přehnaný, až směšný. Dělat z toho tak velký problém jen proto, že nebyly zařazeny hned 1.ledna a demonstrativně podávat výpověď služeb je trochu uhozené. Navíc, když v tomto případě byla i učiněna omluva.

Odesláno

mě to tedy taky přijde přehnané.

 

A na upc si nemůžu stěžovat - internet i tv chodí dobře (ťukám to na dřevo)

Odesláno
  Carlos napsal:
Mrzic: Nebudeš ty zaměstnanec UPC? Myslím, že byl docela v právu, a dalo by se to označit za klamavou reklamu.

 

Jediné, co mám společného s UPC, je kabelová televize a internet. Obojí mi funguje. Když mi něco nefunguje, zavolám na infolinku a problém se vyřeší. Občas se mi nabídka programů rozšíří o další, což mě potěší. Celkově jsem s jejich službama spokojen. Možná by moli být levnější, nicméně jsem s jejich cenovou nabídkou souhlasil a smlouvu podepsal, tak si to můžu jen myslet. V posledním roce mi navýšili internet a nic po mě navíc nechtěli.

Řemeslníci mi doma při rekonstrukci bytu přesekli kabel, přijelo UPC a natáhli nový. Nic nechtěli.

Rozbil se mi ovladač k HD boxu, zavolal jsem si o nový a přivezli mi nový. Nic nechtěli i když v ceníku mají za výměnu cca 200-300 Kč.

Proto mi přijde přehnané demonstrativně podávat výpověď z tak malicherného důvodu, že v nabídce mají 2 nové programy a já je hned nenaladím.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

K tomuto příspěvku mohu jen podotknout, že po dnešním jednání s UPC jsem nadmíru spokojen. Přišli sami s návrhem, který zde zveřejňovat nebudu. Nicméně jen sdělím, že UPC uznalo svoji chybu a podle toho se zařídilo. Pokud někdo - obecně - jakákoliv firma, když něco nabízí za služby a nemůže nabídku dodržet, porušuje smlouvu. První co je, je to, že se snaží dohodnout s klientem. V tomto případě k tomu došlo k oboustranné spokojenosti a tím považuji celou záležitost za uzavřenou do nejbližšího problému. Proč by si klient měl nechat kálet na svoji hlavu. To je typický rys českého človíčka po 40 letech komunismu..... :evil:

Odesláno

CCTV-9 vysila v analogu a myslim ze tento kanal by mel byt i v digitalu, zhledem k tomu ze vysila v anglictine, tak se neni spatne na nej obcas kouknout a mit informace i z druhe strany.

 

Stejne tak bych uvital i zminovany kanal Russia Today.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

cctv-9 vysílá v analogu,ale na bývalé síti karnevalu.jen pro upřesnění

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community