Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je pravda že než se člověk prokope přes operátory info centra k nějakému ,, humanoidovi ,, který alespoň má nějaké informace tak je to nápor na nervovou soustavu a peněženku za tel. hovory atd. Mam pocit že za ty prachy co jim platíme by měly nabízet více kanálů a né je ubírat . Přece jenom to je reklamní tah ze strany UPC .Nejdřív nás namlsaly na Discovery kanály a teď je vypnou a pokud jsi na nich závislý tak si je zaplať. Dobře vymyšlená strategie .

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

bude konečne eurosport2 bundesliga?14.1 začínají jarní část!

Odesláno

Tak i já sem přišel o další kanály společnosti Discovery.

 

Mám Digital Standart a k němu balíček Plus za 39Kč.

 

Operátor mi řekl, že mi nabídku na kartě vyresetuje a pojede to zase. Divnej experiment.

Odesláno

I Euronews začal vysílat 16:9. Příjemná změna, po France24 již druhý kanál tento měsíc. Schválně kdy se dočkáme u CNN. To americké vysílá v 16:9 a v HD už nějakou dobu...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
bude konečne eurosport2 bundesliga?14.1 začínají jarní část!

 

Takových je nás mnoho, co by to rádi věděli a na Eurosport 2 NEE netrpělivě čekají, ale v tomto případě UPC, včetně p. Maliny záhadně mlčí. Od té doby, co nás v červnovém nebo červencovém UPC Informuje na Bundesligu navnadili teď dělají najednou mrtvé brouky.

Odesláno

Většina operátorů toho moc neví jelikož to info se k ním prostě nedostane. Pokud máš na smlouvě Plus free trval bych na výměně (raději písemně přes kontaktní formulář). Je to tak že ty 4 balíčky (Extra, Plus a jejich free varianty) měli stejnou programovou skladbu i když neměly mít a nikdo nevěděl že se na tom bude něco měnit.

Pokud měníš službu tak změny se provádějí vždy přes noc aby proběhly korektně všechny procesy s tím spojené. ¨

Pokud se někoho na KC zeptáš na datové toky a rozlišení tak ti k tomu opět nikdo nic neřekne jelikož o tom nic neví a info o takových změnách nedostávají.

V UPC KC nepracují idioti ale holt nemají info které by měli mít.

 

 

Myslím,že si uhodil hřebíček na hlavičku.Chápu,že to není chyba operátorů na KC,ale jejich nadřízených,že operátoři NEMAJÍ INFORMACE,KTERÉ BY MĚLI MÍT.A tudíž nemůžou podávat zákazníkům kompetentní info.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno
Přece jenom to je reklamní tah ze strany UPC .Nejdřív nás namlsaly na Discovery kanály a teď je vypnou a pokud jsi na nich závislý tak si je zaplať. Dobře vymyšlená strategie .
úplně normální obchodní model :-) to samé jsou prewiev a různé akce kdy běží nějaký kanál nějakou dobu zdarma.
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Tak i já sem přišel o další kanály společnosti Discovery.

 

Mám Digital Standart a k němu balíček Plus za 39Kč.

 

Operátor mi řekl, že mi nabídku na kartě vyresetuje a pojede to zase. Divnej experiment.

Za 39kc nemáte plus ale extra ;) takže Vám ty kanály nepůjdou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Myslím,že si uhodil hřebíček na hlavičku.Chápu,že to není chyba operátorů na KC,ale jejich nadřízených,že operátoři NEMAJÍ INFORMACE,KTERÉ BY MĚLI MÍT.A tudíž nemůžou podávat zákazníkům kompetentní info.

Zas na druhou stranu toho operátor musí umět tolik (od práce se speciálními programy, vyúčtování, stovky postupů atd.) Že je možná i hloupost aby se učili i takovéto technické detaily jako je rozlišení jednotlivých kanálů atd.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Myslím,že si uhodil hřebíček na hlavičku.Chápu,že to není chyba operátorů na KC,ale jejich nadřízených,že operátoři NEMAJÍ INFORMACE,KTERÉ BY MĚLI MÍT.A tudíž nemůžou podávat zákazníkům kompetentní info.

Zas na druhou stranu toho operátor musí umět tolik (od práce se speciálními programy, vyúčtování, stovky postupů atd.) Že je možná i hloupost aby se učili i takovéto technické detaily jako je rozlišení jednotlivých kanálů atd.

určitě jsem nemyslel zrovna věci jako je rozlišení kanálů,ale spíš to,aby uměli správně vysvětlit zákazníkům třeba to,jakou službu vlastně mají objednanou a jaké programy vlastně nabízejí,viz cca 1 rok zpět a zařazení čt hd

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community