Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
On 11/6/2019 at 8:38 AM, Jenik said:

tak funguje, co sem pochopil, tak vyprsel pool IP adres pro nektere segmenty.

Ahoj,

tak jeste jednou, psal sem ze uz mi to funguje, vratili mi to zpet na IPv4 a nastavili na bridge (rezim modem).

jedine co je blbe, ze se mi zmenila externi (dynamicka) IP, ale da se stim zit 🙂

pekny vecer

Odesláno

Se změnou veřejné IP musíš počítat. Pokud si neplatíš pevnou veřejnou IP, může se to stát (i když to nebývá často). Ale po takových kejklích to není něco, co by člověka mělo překvapit.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community