Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Spis se podivej na to, zda:

- hraje ti TV ?

- pokud ano, tak normalne? Nesumi? (vic, nez jindy?)

- co ti sviti za LED na modemu?

- sviti ti jen "receive", nebo i "send"?

-nebo nektera z nich blika?

- nevykopnul sis snuru ze zasuvky, nebo nemas nejak zpraseny konektor na koaxialnim kabelu mezi zasuvkou a modemem?

- zkusil jsi modem vytahnout z napajeciho zdroje, chvilku pockat a zapnout, aby znovu naboootoval?

- zkontroloval jsi, ze ethernetova snura mezi PC a modemem je v poradku?

- nemas jen nejak blbe nakonfigurovany Wokna?

- pokud se zda vsechno v poradku a stejne to nefunguje, kam se dopingas? Na jaky server?

- volal jsi na zakaznicky servis? A co ti rekli? Mas poznamenane, kdy k tem vypadkum doslo? A jak dlouho trvaly?

:roll: - uvedom si, ze je to vsechno jen "mrtva hmota". Cili co nejuplnejsi informace ten problem pomuzou vyresit urcite lepe, nez zblbla hysterie. A jestli tam nekde skutecne nejaky BUG je, urcite nejvice se ho snazi odstranit technici od kabelovky, protoze pokud se jim to nepodari, tak asi prijdou o premie...

Odesláno

Tak to už jsou měsíc bez premií :evil:

Odesláno

nevím proč tady mlžíte ..někdo z kabelovky ! místo aby jsem slušně těm několika lidem z Ostravy centra napsali e-mail když potíže nastaly a slušně nabídli alespoň nějakou kompenzaci !!! Ale je naprosto jasné že jsme stále v Česku bohužel :-( To vše co píšete každý inteligentní člověk asi udělá ...už ani nevím koik hovorů jsem měl s vašimi lidmi po telefonu ...... kde mi bylo jasně sděleno že máte velké problemy s technikou ..jak píše již někdo z minulých příspěvků ! ale hrajete stále mrtvé brouky ..... Jsem velmi tolerantní a trpělivý ,ale tohle opravdu nechápu !!! Prostě slušnost by mi velela ale spoň informovat objetktivně své zákazníky .Jinak abych byl i já objektivní ,tak výpadků poněkud ubylo ( 25.1.2005) ovšem icq je katastrofální stále ..... Prosím napište zde jak situaci s vadným uzlem řešíte a kdy bude vše bez problému jako před prosincem 2004

PS: Pár technických poznámek :po technické stránce jsem testovali připojení i na dvou jiných počítačích s Linuxem i Windowsem. zkoušeli jsem i různné utp kabely. Modem byl vypnut nesčetněkrát.Když jsem se snažili dopigat na bránu tak to bylo v pořádku i když ostatní internet byl totálně nefunkční ..... čímž vylučuji chybu u nás .

děkuji

Odesláno

LIdi, nez zacnete dstit siru na vsechny strany a hlavne v domeni, ze tohle forum je pod zastitou Karnevalu, prectete si ten dulezitej podnapis tohoto fora !

"Neoficiální diskuzní fórum o připojení k internetu po kabelové televizi společnosti Karneval.

 

Znalejsi by taky mohlo napadnout, proc by oficialni forum velkeho ISP bylo umisteno na freehostingu treti strany. (nazory.cz patri pod wz.cz)

 

Chytremu napovez, hloupeho kopni ....

Odesláno

mno "mi" nam to fakt nereknete,ale "MY" by nam to mohli rict :lol:

Odesláno

Kdyz se tady neustale mluvi o vypadcich a ted se nekdo vyskytne, kdo chce presvedcovat, ze chyba je na moji (nasi) strane, tak se da predpokladat, ze to je na 90 % nekdo z Karnevalu, kteri v tomto foru taky davat sve nazory. Je skoda, ze je te nutne kopnout, proc je to tak naspano.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community