Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Simpsoni jak jely ty nové díly v HD na CT HD byly špi** :-)

  • po měsících...
Odesláno

Mám Kaon od prosince a cca 14 dní řeším problém s výpadky signálu. Kaon je připojený přes original HDMI kabel do FULL HD televize a několikrát denné řeším hlášku - není videosignál. Zvuk při tom jde. Už jsem několikrát přinstaloval jak PVR tak i TV, připojil jiný (no-name HDMI) kabel a pořád to stejné - po jisté době není videosignál. Pomůže restart TV, nebo vytažení a opětovné připojení HDMI kabelu. Dřív to nebylo tak časté, teď už i např. 5x během hodiny.

Dnes jsem si objednal nějakej dražší HDMI kabel s jakousi certifikací, tak zkusím ještě ten.

Nemáte někdo stejný problém? Poraďte prosím!

Odesláno

Johny321> nevyhazuj zbytecne penize za kabel (to bys taky mohl cvicne koupit jinou TV) a reklamuj ten kram u UPC. Daji ti jinej kus a technik by mel prekontrolovat rozvody a signal.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Takže výněna kabelu nepomohla :(.

Nainstaloval jsem aktuální verzi firmware 11.11.00.04 a budu doufat v zázrak...

Odesláno

Take to vidim na vymenu STB, ale neda se uplne vyloucit ze muze byt problem i v televizoru.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No právě. Telku jsem kupoval taky novou v prosinci. Uvidím, jak dnes dopadne firmware, pak už mi zbývá jen SCART. Tak snad zjistím, v čem je problém.

Ještě mě napadá síla signálu - ta se podle mýho oka pohybuje v rozmezí 60-75%.

Odesláno

Predpokladam ze update FW nepomuze, silou signalu to nebude a propojenim pres scart take nic nevyresis.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community