Odesláno 17. ledna 2011 14 let Mám Kaon od prosince a cca 14 dní řeším problém s výpadky signálu. Kaon je připojený přes original HDMI kabel do FULL HD televize a několikrát denné řeším hlášku - není videosignál. Zvuk při tom jde. Už jsem několikrát přinstaloval jak PVR tak i TV, připojil jiný (no-name HDMI) kabel a pořád to stejné - po jisté době není videosignál. Pomůže restart TV, nebo vytažení a opětovné připojení HDMI kabelu. Dřív to nebylo tak časté, teď už i např. 5x během hodiny. Dnes jsem si objednal nějakej dražší HDMI kabel s jakousi certifikací, tak zkusím ještě ten. Nemáte někdo stejný problém? Poraďte prosím!
Odesláno 17. ledna 2011 14 let Johny321> nevyhazuj zbytecne penize za kabel (to bys taky mohl cvicne koupit jinou TV) a reklamuj ten kram u UPC. Daji ti jinej kus a technik by mel prekontrolovat rozvody a signal. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 18. ledna 2011 14 let Takže výněna kabelu nepomohla . Nainstaloval jsem aktuální verzi firmware 11.11.00.04 a budu doufat v zázrak...
Odesláno 18. ledna 2011 14 let Take to vidim na vymenu STB, ale neda se uplne vyloucit ze muze byt problem i v televizoru. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 18. ledna 2011 14 let No právě. Telku jsem kupoval taky novou v prosinci. Uvidím, jak dnes dopadne firmware, pak už mi zbývá jen SCART. Tak snad zjistím, v čem je problém. Ještě mě napadá síla signálu - ta se podle mýho oka pohybuje v rozmezí 60-75%.
Odesláno 18. ledna 2011 14 let Predpokladam ze update FW nepomuze, silou signalu to nebude a propojenim pres scart take nic nevyresis. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.