Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Weiny

Jo jo,od neděle jsem detekoval teprve změnu jazyku, tedy primárně RU a až po vletení do menu kanálu jde přepnout na ENG. Což mě teda dost leze krkem, jednak nechápu proč je ruština na první pozici a jednak proč si má G10 nepamatuje, že chci pořád ENG a po každém navolení mi tam vecpe ruštinu.

 

Mih: poslední dobou se sem často loudí různé shazovačské hlášky, jako: "Moc to žereš" či "Jsi hysterický"... Pokud to vyleze z někoho kdo sem chodí jen prudit, budiž, každý se nějak baví a trpí tím sice hodnota fóra, ale to pochopím. Ale že frajer kterého si vážím jako Tebe nedokáže přehlédnout něčí momentovou nedočkavost a úpěnlivost a úplně nemístně si rýpne, to jsi mě překvapil. Lidi sakra aspoň to zdravé jádro se tolerujme (snad si moc nefandím :lol: ), jinak to půjde ke kopru komplet, jako třeba na mnoha diskuzích na tvfreaku, než se něco dočtu musím si projít desítky hádek a dokazování ega... Zbytečné, nemyslíš?

Návštěvník Analogové DVD
Ta nulová informovanost je hlavní důvod, proč mi to vadí, jako vždy.

 

Nicméně jsem dostal odpověď od p. Maliny:

 

Dobrý den,

 

Váš e-mail předávám do společnosti Channels, která zastupuje NG, k odpovědi. Jen podotýkám, že UPC odvysílá signál, který je jí doručen a nemá na toto doručení žádný vliv. Chybu, jež se stala zástupcům NG oznámíme. Děkuji za pochopení.

 

Takže nakonec selhali v Channels, pro jednou má u mě UPC malé bezvýznamné plus :)

 

A co když to je všechno jinak? Připadá mi absurdní, že UPC, které (předpokládám) platí NG za práva vysílat, si nemonitoruje co jim vlastně NG posílá. Rovněž je absurdní odpověď UPC, že "chybu oznámí zástupcům NG". Tedy já pokud bych něco platil tak bych řval jako tur rovnou do telefonu rovnou do odpovědné centrály NG a ne něco ozamoval nějakým dealerům. A napsal bych na záložku webu UPC "aktuality" pro své zákazníky, že NG nejede a proto sorry a že jsem řval na NG jako tur a neoznamoval bych tam půl roku starou ptákovinu.

 

Jestlipak UPC má NG grátis tak nevím co řešíte. Jestlipak ho nemá grátis tak poděkování za pochopení "někomu" z "nějakého" fóra kdo na to upozornil a sdělení, že to sdělíme dál, je prostě absurdní. Předpokládám, že nikdo z vás nezná obsah smlouvy mezi UPC a NG - takže kdo ví jak to všechno je?

Návštěvník Mih

Weiny - včera mi již šla jako primární stopa ENG, ještě v neděli RUS.

Jinak mi opravdu přijdou příspěvky některých uživatelů kabel. UPC hysterické a neodpovídající nastalé situaci. Pokud jsem se ale někoho dotkl, tak se omlouvám.

problémy s ruskou verzí NG vidím v tom že:

 

- potenciálně jiná programová skladba

- nevhodně umístěné a zbytečně velké logo

- z ruštiny nebo co to tam o reklamách znělo mi naskakuje vyrážka, jak kdyby nestačilo že na SD NG a dalších programech pořád slyším pšonky

Narozdíl od tebe nesedím 24/7 u bedny. :lol:

 

Ale díky za upozornění, koukám, že to skutečněj zase jede. Paráda. :cheers: Malina se koukám snažil zdá se. Jsem velmi rád :)

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Návštěvník yoky

no nevím jak to poznáte, ale u mne je NG pořád stejné a ruská zvuk stopa tam je, a vůbec mi to nevadí. Hodně docela jezdím po konferencích a jak anglinu tak i ruštinu dost využívám. Stále jsou to světové jazyky s tím nikdo nic nenadělá.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...