Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

Mobilni telefon s moznosti pripojit se na internet ma dneska temer kazdy, jenom se ho naucit pouzivat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To nepochybně má, ale je k tomu jaksi potřeba drobnost - datový tarif. A tam už bych si tak jistý nebyl, hlavně když se podívám do ceníků mobilních operátorů...

Odesláno
  • Autor

Nesmysl, tach par kilobajtu nikoho nezabije, staci si vypnout zobrazovani obrazku, javy a podobnych nesmyslu,

porad je to levnejsi nez volat na UPC.

Ja datovy tarif nemam, mesicne prodatuju okolo 50 Kc, pri cene 0,06 Kc za kB.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vždyť se stačí podívat, kolik lidí se tady ve fóru, v G+ a na diskusích pod články na Mobilmánii nebo jinde vyjadřovalo k tomu, že UPC nefunguje, nebo jde při změně DNS serverů. Vím, že nejsme většina, ale v poměru s lidmi na UPCzone těch co se připojilo "alternativně" nás bylo dost.

 

Jo a taky jste si mohli Tomusi i Elnci všimnout, že někteří hlásili, že vidí "Ve vaší lokalitě neevidujeme výpadek" a jiní se na stránky UPC vůbec nedostali. Možná se to měnilo v čase, možná nahodile v zátěži.

  • po měsících...
Odesláno
  • Autor

Od dnešního dne 3. 4. 2013 UPC spustilo proces informování klientů v předstihu o plánované údržbě na síti způsobující kompletní výpadek služby.

Pokud bude informace o plánované údržbě, pošle minimálně 48 hodin předem klientovi informační email.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

No nevím, včera jsem měl výpadek na dvou místech na Praze 6, prvně jeden během odpoledne, pak další od 21:20 do 1:00 a informace žádná, web se mě snažil uklidnit, že v mých lokalitách žádný výpadek neeviduje - není někde něco špatně?

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

No nejspíše to nebyla plánovaná údržba

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Takže web http://web.upc.cz/vypadky/ hlásí jen plánované akce?

Jinak dneska dopoledne další výpadek, začíná to být nuda.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Autor

Web http://web.upc.cz/vypadky/ hlasi jak planovane, tak neplanovane poruchy, samozrejme ale az v pripade, ze je ma UPC jiz nahlasene.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Proč chcete mít každý výpadek hlášený?? V dnešní době každá fungující síť má nad sebou kontrolu a to jak dohled automatický, tak i lidský. Vy moc dobře víte co Vám funguje a co ne,tak proč neustále nabádáte lidi, aby vám hlásily výpadky. Vzpamatujte se a začněte laskavě používat to co máte k dispozici a neoblbujte lidi tím že ten a nebo oný výpadek nebyl nahlášen.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community