Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

od středy mám též 10MB,ale když jsem si dělal test rychlosti,tak jsem se nestačil divit.Download nikdy nepřekročil 1800kbit/s což je jen asi 224kB/s.Dokonce,když jsem pokusně stahoval ze Slunečnice nějaký program ..asi 8Mb, tak rychlost se pohybovala kolem 70-100kB !?Hned jsem volal na UPC, kde jsem k mému úžasu byl už druhý v pořadí,ale následná naučená komunikace přiděleného pracovníka mě hodně rozčílila.Po pár operacích na které mě navedl mi sdělil,že u nich je vše vpořádku a chyba bude nejspíš na mém počítači a ať se připojím na jiný a znovu udělám test.Nejspíš měl pravdu,protože na notebooku test vyšel kolem 8000-10000Kbit/s,ale to bylo jen zbavení se zodpovědnosti za technika,který toto měl sám ověřit a neudělal.Trvám na tom,že technik má odejít až když zjistí,že rychlost připojení je v pořádku.Teď nevím v čem je problém..síťová karta, nebo něco jiného?Prosím poraďte.Volat opět na UPC a platit min.1000,-za technika se mi opravdu nechce. :-((

 

Děkuji předem

Odesláno

nevim, jestli sem to pochopil dobře, ale na jiným pc to funguje, jak má? pokud ano, pak je to skutečně chyba u tebe a neseš si za ni plnou odpovědnost... co je za modemem, to už upc nezajímá, taky proč by mělo... zkus si vyčistit počítač od škodlivýho softwaru, popř. provést čistou instalaci...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  max1162 napsal:
Zdravím,

od středy mám též 10MB,ale když jsem si dělal test rychlosti,tak jsem se nestačil divit.Download nikdy nepřekročil 1800kbit/s což je jen asi 224kB/s.Dokonce,když jsem pokusně stahoval ze Slunečnice nějaký program ..asi 8Mb, tak rychlost se pohybovala kolem 70-100kB !?Hned jsem volal na UPC, kde jsem k mému úžasu byl už druhý v pořadí,ale následná naučená komunikace přiděleného pracovníka mě hodně rozčílila.Po pár operacích na které mě navedl mi sdělil,že u nich je vše vpořádku a chyba bude nejspíš na mém počítači a ať se připojím na jiný a znovu udělám test.Nejspíš měl pravdu,protože na notebooku test vyšel kolem 8000-10000Kbit/s,ale to bylo jen zbavení se zodpovědnosti za technika,který toto měl sám ověřit a neudělal.Trvám na tom,že technik má odejít až když zjistí,že rychlost připojení je v pořádku.Teď nevím v čem je problém..síťová karta, nebo něco jiného?Prosím poraďte.Volat opět na UPC a platit min.1000,-za technika se mi opravdu nechce. :-((

 

Děkuji předem

No nějak tě nepobírám chlape :D Ty by jsi snad chtěl aby technik kterej přijde aby ti ještě dával dohromady PC a zadarmo když má zaplaceno za to ti zapojit internet? To je něco jak kdybys chtěl po pokladní v krámě aby šla a oběhla obchod a nakoupila za tebe :wink: Technik na telefonu s tebou probral nejčastější problémy a ověřil zda není nějaká bota u nich. Pokud chceš potom pomoc s nastavením PC atd. máš možnost se obrátit na placenou tech. podporu UPC.

Můžeš dát PC i do nějakého servisu (300 - 500Kč/hod).

 

Na 99% to u tebe bude SW problém. Např. jestli máš Firewall tak by mohl být problém tam. Nebo vir nebo spuštěné stahování ...

 

Pokud chcete pomoct vložte mi sem log z RSIT :wink:

http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=82743

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

V počítači mám avast a spybot,ale nic není dokonalé...vím.Souhlasím s tím,že nemůžu požadovat vyladění počítače a ani to nechci.Pořád si ale myslím,že je to přinejmenším slušnost nejenom otestovat chod modemu, ale i rychlost připojení a majitele na případný nesoulad alespoň upozornit.Úkon pro odborníka trvající tak max.2min.a ušetří všem čas.Ne každý je totiž povolaným odborníkem.Chápu ale dnešní dobu a vím,že pomalu ale jistě se vytrácí fenomén nazývající se, lidský faktor.

I tak děkuji za zastavení a rady a pokusím se problém vyřešit.

Odesláno

taky si myslím, že to bude v nějakém spywaru apod. U mého bývalého dial-up připojení jsem to měl často...., ale zas na druhou stranu, pokud se ti tvá rychlost 100x zmenšila-to je si myslím až moc na nějaké spywary

Odesláno
  hanys.k napsal:
taky si myslím, že to bude v nějakém spywaru apod. U mého bývalého dial-up připojení jsem to měl často...., ale zas na druhou stranu, pokud se ti tvá rychlost 100x zmenšila-to je si myslím až moc na nějaké spywary

Ani ne :)

 

max1162: Vložte sem ten log :wink: A nebo přímo na viry.cz :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community