Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravim,

poridil jsem internet od UPC fiber power 10 a vcera koupil router Belkin (bohuzel pisu z prace a nevim typ) Vse jsem propojil dle navodu a s jednim nb se pripojim a vse jede jak ma ale kdyz pripojim druhy pise mi ze pripojeno,signal vynikajici,ale na net se nedostanu. Hledal jsem tento problem zde na foru,ale bud jsem spatne koukal nebo se to tu neresilo.

Diky za rady

Odesláno

Napis typ routeru a jak to mas nastavene, jinak ti tezko poradime.

Taky pozeor na nastaveni druheho PC - firewall atd.

 

Jediny co me hned napada je:

Jakou IP dostane pridelenou prvni PC, na kterem to jede ?

Neni nahodou verejna, pak by router mohl byt nastaven do rezimu bridge, coz je spatne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám takový problém a nechci kvůli tomu zakládat nový thread a sem se to podle názvu myslím hodí.

 

Pár dnů mám takový problém: Mám router TP-Link TL-WR340GD přibližně rok. Od UPC mám takový ten modem Atlanta co se dával před Motorolami. Router mám připojený přes port WAN ke kabelovému modemu. 1 PC mám UTP kabelem připojený do LAN portu routeru. Dále se připojuji přes WLAN notebookem. Až donedávna bylo vše v pořádku, ale nyní se začaly dít podivuhodné věci. Pokud jsou počítače vypnuté, modem se tváří, že je vše v pořádku, kontrolky svítí tak jak mají, telefon UPC připojený ke k. modemu normálně funguje. Jakmile se však připojím buď notebookem, nebo tím počítačem tak modem spadne a svítí jen první kontrolka, windowsy hlásí, že jsem bez sítě. Když vytáhnu UTP z portu WAN a zase ho tam dám, vše naběhne a chodí. Někdy to třeba po půl hodině spadne znovu, někdy to běží jako by nic. Když jsem připojil k. modem natvrdo přímo ke kompu (tj. bez routeru) tak se mi toto ještě nestalo, proto předpokládám, že chyba bude v routeru.

Otázka tedy zní, netuší někdo, co by tomu routeru mohlo být? A je vůbec možné, že by nějakým způsobem dokázal shazovat kabelový modem?

Díky za jakékoliv odpovědi nebo podněty. :)

Odesláno

Ja bych zkusil zkontrolovat ten UTP kabel, kterym to mas projene, nic jinyho me zatim nenapada.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zajímavé na tom právě je, že když přes ten samý UTP kabel připojím kabelový modem natvrdo přímo k počítači bez routeru, tak všechno jede bez výpadků.

Odesláno

Předchozí příspěvek je ode mě, zapoměl jsem se znovu přihlásit...

Odesláno

Pro jistotu ho na zkousku vymen, at maj jistotu ze neni problem tam.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak jsem ten kabel vyměnil a pohoda, jelo to. Ale...šel jsem něco dělat, počítač usnul a když se probudil, internet byl fuč. Stačilo jen vypnout a zapnout router a kab. modem naběhl.

Takže je to asi fakt tím routerem, ale jakým způsobem to shazuje, to fakt netuším. Že by nějaký zkrat?

 

Zítra si půjčím jinej router a uvidím...

Odesláno

Pár zblázněných routerů jsem už za život viděl. Tady by stály za pokus dvě věci

 

- nahrát aktualizovaný firmware, existuje-li (hledat na stránkách výrobce)

- zresotvat router do továrního nastavení (hledat v návodu k routeru, obvykle bývá vzadu malý čudlíček, který je potřeba pár sekund podržet)

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín
Odesláno

Jojo, na to se chystám. Mám půjčený identický router a pokud ten bude v pořádku, udělám reset jak říkáš...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community