Návštěvník bublless Odesláno 22. července 2018 Sdílet Odesláno 22. července 2018 Aniž bych tomu rozuměl... Zatímco konfigurační soubor(y) se stahuje vždy při restartu, u firmwaru (verze software) tomu tak není. Netuším, jak aktualizace fw probíhá, ale rozhodně není synchronní pro celou síť, jak lze doložit i v tomto vláknu... Můj, zřejmě aktuální, firmware je CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. Porovnej se svým... Možná se jen z nějakého důvodu stále neúspěšně opakuje pokus o aktualizaci CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH... nwm neřeším už.. ale i tak díky 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-104431 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 22. července 2018 Sdílet Odesláno 22. července 2018 Modem moze (ale nemusi) kontrolovat aktualnu verziu firmware pri boote (po natiahnuti konfiguracneho suboru cez TFTP) podla nastavenia v konfiguracnom subore.. CMTS moze kedykolvek poslat poziadavku na update/upgrade fw modemu. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-104433 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 22. července 2018 Sdílet Odesláno 22. července 2018 Taky můžeš požádat UPC o kontrolu a přehrátí FW. Třeba se to spraví toto cestou. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-104437 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník harrycallahan Odesláno 27. července 2018 Sdílet Odesláno 27. července 2018 Ahoj, začátkem týdne mi nuceně vyměnili starý dobrý modem Cisco EPC3208 za tenhle CH7465LG-LC. Používám ho v bridge režimu s vlastním routerem. Firmware se mi hned druhý den aktualizovat na CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. S novým firmware se naštěstí zlepšil problém s tím, že se občas nedařilo skrz modem navázat TCP spojení. Odcházely SYN packety, ale nic se nevracelo. Nicméně i po aktualizaci z toho mám takový zvláštní pocit. Zatím jsem si všiml, že při pingu se velmi často stává, že na první request přijde reply, ale na druhý a třetí již ne, ale od čtvrtého requestu už to jde stabilně bez výpadků a většinou s kratším rtt, než u prvních packetů. V devíti z deseti případů to vypadá takhle: root@bat:~ # ping -n 89.102.239.1 PING 89.102.239.1 (89.102.239.1): 56 data bytes 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=0 ttl=255 time=10.894 ms 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=2 ttl=255 time=9.744 ms 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=3 ttl=255 time=6.783 ms 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=4 ttl=255 time=6.512 ms ^C --- 89.102.239.1 ping statistics --- 5 packets transmitted, 4 packets received, 20.0% packet loss round-trip min/avg/max/stddev = 6.512/8.483/10.894/1.883 ms root@bat:~ # ping -n 89.102.239.1 PING 89.102.239.1 (89.102.239.1): 56 data bytes 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=0 ttl=255 time=89.569 ms 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=2 ttl=255 time=7.702 ms 64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=3 ttl=255 time=6.519 ms ^C --- 89.102.239.1 ping statistics --- 4 packets transmitted, 3 packets received, 25.0% packet loss round-trip min/avg/max/stddev = 6.519/34.597/89.569/38.874 ms Ping zkouším přímo ze svého routeru na default gw, ale chová se to stejně, i když to zkouším někam dál do Internetu. Než budu hledat hlouběji, tak bych se chtěl zeptat, zda to někdo máte podobně. Prostě jestli je to chyba někde u mě, nebo obecná vlastnost 😉 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-104557 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zzuzu Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 Zdravím. Mám dotaz. Modem z ničeho nic rozsvítil všechny kontrolky a od té doby mi nejede internet. Reset nefunguje, když modem vypnu a pak zapnu, ihned se kontrolky rozsvítí zeleně a nic se neděje. Postupovala jsem podle pokynů na webu UPC. Dále jsem volala na UPC, kde mi řekli, že se modem nehlásí. V pondělí přijede technik, aby to zkontroloval. Televize mi funguje. Mám takové tušení, že modem bude kaput. Máte někdo s tím stejné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105085 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kotlik Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 Ja mám s ním len dobré skúsenosti...zatiaľ 🙂 Je divné že po zapnutí máš kontrolky hneď zelené, po štarte, alebo prerušení spojenia sú vždy červené. Po prihlásení zozelenajú a za nejaký čas zhasnú. Zrejme to fakt bude porucha modemu. Obvykle technik najprv skúsi výmenu modemu a až keď to nepomôže bude sa v tom vrtať hlbšie. Inak som si všimol že modem v týchto teplách celkom dosť kúri...ale zatiaľ mu to nevadí tak to neriešim. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105121 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 Zkuste zkontrolovat kabel ze zásuvky do modemu, dotáhnout konektory. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105123 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zzuzu Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 zkoušela jsem vše i podle tohoto manuálu: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/internet/compal-ch7465lg/nejde-mi-internet/ Kontrolky opravdu asi 5 vteřin po zapnutí všechny svítí + vzadu jednou problikne LANka a hned zhasne. Vepředu svítí vše dál viz. foto Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105133 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 Ani ten hardreset (třeba narovnanou kancelářskou sponkou) nezabral? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105141 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zzuzu Odesláno 18. srpna 2018 Sdílet Odesláno 18. srpna 2018 nn. Ani to ne. Jsem to držela minutu a nic. Furt to svítilo. Pak jsem to zkoušela držet minutu i vypnuté a nic. mimochodem... technik mi dal ten černo-červený kabel na připojení mezi krabičkou a modemem. Takže šroubovat fakt nemůžu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/23079-modem-compal-ch7465lg/page/26/#findComment-105145 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.