Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Reklama na Compal hlásala lepší dosah, zkus ho. Avšak, routeru za bůra se to nevyrovná.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Také jsem přešel na Compal viz. vlákno , můžete někdo ověřit stejné chování toho modemu? Hlavně Post RS Errors na kanálu 9, po každé další kontrole to číslo narůstá oproti ostatním kanálům cca 20-ti násobně a nevím jestli je to chyba modemu.

 

Odesláno

Po více jak 1 dni od resetu modemu mi stále na kanále 9 narůstá chybovost Post RS errors, nyní už tam mám hodnoty cca 70000 a na ostatních kanálech jen cca 1000 až 3000, je to důvod k řešení s technickým oddělením UPC nebo je to běžný jev? Dále se mi v LOGu několikrát za den objevuje critical error T3 timeout. Jinak SNR mám na všech kanálech téměř stejný 37db.

Odesláno

Běžný jev to rozhodně není. Jak jsem psal jinde, je tam patrné nějaké rušení té dané frekvence.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jestli jde to rušení zvenčí tak nevím jak by to řešili. A vada modemu se tak projevovat nemůže? Teď mě napadá jestli to nemohlo způsobovat moje potíže s předchozím modemem Cisco, které se při velkém vytížení linky občas restartovalo.

Upraveno uživatelem Drejkys

Odesláno

Nie je to chyba modemu (ten ma full band sirokopasmovy tuner).. dostava sa ti rusenie na tej frekvencii do kabloveho rozvodu, je to ovela castejsia zalezitost, ako si ludia myslia.. staci niekde v kabli porusene tienenie ci ohyb.

VF technika a jej zakonitosti nepustia..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

VF technika a jej zakonitosti nepustia..... co to pro mě znamená? To rušení mám předpokládat někde zvenčí, třeba od sousedů v paneláku a hlavně mám kvůli tomu kontaktovat UPC?

Odesláno

Tos možná měl udělat hned na začátku....

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Tak jsem tam zavolal a je mi to stejně k prdu. Nějaký slovák co tomu vůbec nerozumí byť slušný a potom že hodnota je hraniční a že si mám zavolat během týdne. A to jsem chtěl jestli by mi aktivovali zpět to staré cisco co mám v šuplíku. Docela mi trvalo než jsem mu vysvětlil že tak kvalitní kabeláž jakou mám já není potřeba dotahovat apod. Ale naznačil že bych si mohl vykomunikovat aby mi po nějakou dobu fungoval i ten starý modem zároveň s novým a mohl jsem je prohazovat na testování. Tak to zkusím ještě. Když pustím například pingplotter na seznam tak sice výsledný ping není nějak mizerný, ale ty hopy tam teda skáčou i kolem 200ms a to se mi vůbec nelíbí. Docela jsem si početl i na zahraničních diskuzích a ten compal je všude dost problémový.

Ještě bych se chtěl zeptat jestli když bych si domů půjčil modem TC7200 na test od sestřenice která se stěhuje a bude ho vracet, ten by u mě také nenaběhl když je aktivovaný na jiné adrese?

Odesláno

Podle některých důvěryhodných lidí tu na fóru by měl modem být aktivní kdekoli v síti UPC (nebo alespoň v určitém segmentu sítě), není aktivován na konkrétní adresu. Vyzkoušej, uvidíme...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community