Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

minule, keď som potreboval niečo od podpory, a kontrolovali signál, tak ukazovalo rovnakú hlášku, tak preto.

Reštartoval som modem nakoniec, síce som musel zase čakať tie ohromné minúty kým tá biela krabica nabehne, ale čo už 😄

Odesláno

Novy Arris (gigabit) modem tiez bootuje 5 minut.. a ak mas nastaveny 5GHz DFS kanal (vyssie ako 48), tak dalsich 10 minut trva, kym zacne vysielat na 5 GHz - pocas tej doby skenuje DFS kanaly, ci tam nevysiela radar.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • po 3 týdnech...
Odesláno

A mame tu dalsiu zverejnenu dieru v Compale.. vraj tato verzia fw CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH to ma patchnute.

Connect Box CH7465LG: Unauthenticated Remote Code Execution (CVE-2019-13025)

P.S. UPC SK ma stale zranitelnu verziu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH, aspon co mam info..

edit: tyka sa to iba router modu, bridge mode je bezpecny..

 

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Ahoj, přemýšlím o přechodu z kabelového modemu UBEE EVM3236 na Compal CBN CH7465LG (už mě nebaví mít kvůli wi-fi ještě router navíc)

Má smysl tu věc kupovat? Nebo je lepší si ji jen dočasně pronajmout s tím, že brzy přijde něco nového?

Odesláno
před 4 hodinami, Ch@ron napsal:

už mě nebaví mít kvůli wi-fi ještě router navíc

Co konkretne a proc te na tom "nebavi"? Co s tim mas konkretne za problem?

Samozrejme, ze NEMA smysl to kupovat, k cemu taky, kdyz to k nicemu jinymu nez k pripojeni k UPC nejde pouzit. A navic to stoji jako router za starou belu, protoze to me osekany moznosti a nic to poradne neumoznuje nastavit. A to necitelny UI uz je jen posledni kapka...

Odesláno
před 45 minutami, Evzen napsal:

Co konkretne a proc te na tom "nebavi"? Co s tim mas konkretne za problem?

U toho routeru občas trochu začíná haprovat wi-fi a navíc mi nejspíš zpomaluje rychlost připojení, takže ho možná budu muset časem vyměnit za novější.

Prostě je to zbytečnost navíc, které by se dalo zbavit a nahradit obojí jedním zařízením (Compal) - tedy pokud by to zařízení bylo v pohodě. Ostatně nic jiného než připojení k UPC internetu od toho nechci...

Odesláno

jestli od toho nečekáš žádný zázraky a jedinej požadavek je, aby to prostě fungovalo, tak je výměna za jedno zařízení jasná volba 🙂 já mám doma od jinýho poskytovatele taky takový all-in-one zařízení huawei a všechno funguje dobře

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
před 58 minutami, Ch@ron napsal:

U toho routeru občas trochu začíná haprovat wi-fi a navíc mi nejspíš zpomaluje rychlost připojení

No, takhle - pokud tuhle vetu nedokazes nejak rozumeji rozvest, co podle tebe znamena "haprovat wifi", proc si myslis, ze za to muze skutecne router a proc presne si myslis, ze ti router "zpomaluje rychlost pripojeni", tak si to asi klidne vymen...

Ale nediv se potom, pokud se vubec nic nezmeni...

Protoze pokud to haprovani a zpomalovani je zpusobeno zarusenim kanalu, na ktery mas router nastaveny (coz bude nejspis default kanal 1, stejne jako to bude na tom kramu od UPC), tak dopadnes uplne stejne...

Odesláno
před 2 hodinami, Evzen napsal:

...pokud tuhle vetu nedokazes nejak rozumeji rozvest...

Nechtěl jsem tím moc moc otravovat, ale první problém je, že mi do routeru teče 300 MBit a do kompu doteče jen 100 Mbit - modem má umět 400, router by měl umět 300 a komp giga, celé je to propojené LAN kabelem, takže podezřelými jsou ta dvě zařízení... A wi-fi obvykle funguje v pohodě, jen občas se jí moc nechce (při propojení s mobilem tam moc netečou data), takže to může být známka toho, že to router začíná pomalu vzdávat. Ale jsem jen obyčejný uživatel, do hloubky ty problémy diagnostikovat neumím... proto mi přijde výměna těch dvou starých zařízení za jedno nové komfortní.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community