Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A aký máte fw v modeme, ak ste ho niekto dostali teraz na jeseň? Ja mám 4.50.18.20 a HW revíziu 4.01.

Poliaci a holandanie dostali už v lete update na 4.50.18.22 a niektorí písali na tamojších fórach, že Compal

pracuje lepšie a majú menej výpadkov.

 

Weiny > ja som mal predtým Cisco a s nim som nemal roky žiadne problémy. Neviem, či je problém s Compalom problémom so sieťou.

Mne ide dobre niekoľko dní, potom sa začnú výpadky. Vypnem ho a zapnem a zase ide dobre niekoľko dní. Keby to bolo sieťou, tak by mohol začať

blbnút aj hodinu po reštarte, ale on vždy tie 2-3 dni ide dobre a problémy začnú až potom. A reštartujem ho už vyše pol roka každý týždeň minimálne raz,

takže to už mám celkom dobre odsledované :wink:

Odesláno
  kuko61 napsal:
A aký máte fw v modeme, ak ste ho niekto dostali teraz na jeseň? Ja mám 4.50.18.20 a HW revíziu 4.01.

Poliaci a holandanie dostali už v lete update na 4.50.18.22 a niektorí písali na tamojších fórach, že Compal

pracuje lepšie a majú menej výpadkov.

 

Mám 4.50.18.22, verze HW taky 4.01, že by byli vy Slováci nějak pozadu?

compal.png.03fd614d0aee1855bb96e3dc81beb842.png

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Verzi firmware mám stejnou. Zatím vše běhá správně.

Co mi poněkud vadí, je dlouhý start modemu. Modem na noc vypínám (cca 12W), není zabedbatelná spotřeba.

 

Po startu se objeví notifikační bublina, že "může být požadováno přihlášení" - nevím, k čemu to slouží. Když na to kliknu, otevře se vstup do administrace modemu. Když to nechám bez povšimnutí, zmizí toto hlášení samo...

Nedávno se mi ale stalo, že během "dlouhého" startu modemu zůstala trvale blikat zelená kontrolka (dvě šipky).

Modem se připojil, ale web nefungoval, ani vstup do administrace. Kupodivu fungovaly protokoly POP3 a SMTP. Podivné.

Odesláno

Je otázka, zda se to vyplatí vypínat. Při spotřebě 12W, nonstop provozu a průměrné ceně za 1 kWh 3,50Kč, to dělá ročně cca 368 kč. Pokud to každou noc vypneš na cca 8 hodin, ušetříš ročně 120 Kč.

viz. http://www.vypocitejto.cz/energie/spotr ... triny.html

Odesláno

Je na pováženou, zda odběr 12W vypínat, či ne. Od ceny za kWh se odvíjí další poplatky, takže to není jen oněch 3,50Kč/kWh...

V době, kdy se odběry zařízení ve standby módu počítají na desetiny wattu, nechávat žrát 12W? To snad ne!

Těch mini odběrů se nasbírá v bytě více. Je věcí každého kterého soudruha, zda mu to vadí, nebo ne - mě to vadí. Proč potom "šetřit" kupováním úsporných svítidel a LED svítidel?

Nezanedbatelné není ani vyzařování WiFi - i když není "vědecky" prokázána jeho škodlivost.

 

Tož tak.

 

P.S.

K divnému režimu, do kterého po zapnutí občas upadne Compal se svítícími zelenými šipkami (viz předchozí příspěvek). Zatím je řešením vypnutí a opětné zapnutí modemu - potom už naběhne normálně.

Odesláno
  kuko61 napsal:
Mne ide dobre niekoľko dní, potom sa začnú výpadky. Vypnem ho a zapnem a zase ide dobre niekoľko dní. Keby to bolo sieťou, tak by mohol začať

blbnút aj hodinu po reštarte, ale on vždy tie 2-3 dni ide dobre a problémy začnú až potom.

 

Tak tohle je přesně situace u mě. Po dvou týdnech jsem si nechal vyměnit compal, situace se ale nezměnila. Je to hezky vidět na grafu, vizte přílohu. Pakety se ztrácejí už na eth rozhraní, tedy kabelová síť na to nemá vliv.

 

Aktuální HW/SW verze a uptime:

Hardware version : 4.01

Software version : CH7465LG-NCIP-4.50.18.22-1-NOSH

System up time : 5day(s)23h:3m:21s

192_168_100.1_IPv4.w.png.844d44771a5355ac207a1f50feec6ee5.png

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Už je to půlroku, co jsem nahlásil tento problém -> viewtopic.php?f=1&t=6128&p=98714

Škoda, že nelze nastavit cron, aby se to restartovalo v nočních/ranních hodinách a musí se to restartovat manuálně.

Řešení:

a) vyměnit za jiný modem (pokud byl modem zakoupen, lze odstoupit od kupní smlouvy modemu)

b) restartovat ho skoro každý den

c) může být také nějaké rušení u Vás v baráku, ale na to by měl přijít technik s měřákem

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Restart cronem umim (modem ma API), ale bohuzel to nepomaha, ten kram ztratuje furt. Pomuze vazne az vypnuti/zapnuti.

Vymenu v ramci reklamace muzu zkouset dal, byt pro techniky je proces reklamace tak trosku velkou neznamou.

Uz aby zacali prodavat nejaky novejsi modem...

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

No nevím čím to je , ale mě se vždy každý měsíc udělá administraci pouze US omezeno a pomáhá mě jen restart aby vše jelo jak má

Odesláno

moderlida:

Prosím, mohl bys vysvětlit, co znamená "No nevím čím to je , ale mě se vždy každý měsíc udělá administraci pouze US omezeno a pomáhá mě jen restart aby vše jelo jak má"

 

Nějak nerozumím řeči tvého kmene...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community