Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes jsem objevil že, tipuju, někdy ve druhé dekádě září, došlo k aktualizaci firmwaru Compal CH7465LG, Co se změnilo netuším...

Software version:     CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH    (old)
                                        CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH    (new)

Odesláno

Lost MDD Timeout a MDD recovery following MDD loss, tyto hlášky se mi objevuji v logu opakovaně po sobě viz. příloha. DS kanaly kolem 35-37 US 35-40. Rychlost i ping dle speedtestu ok, ovsem v realu se cuká i Horizon.

E13BA710-B245-40FE-88E1-D3778ABA4E87.png

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Dík za info, zjevně se vloudila chybička při některé z editací mého interního záznamu. Omlouvám se všem, koho jsem zmátl a připravil o čas...

Odesláno

Jak dlouho muze trvat uvodni iniciace? Vymenil jsem na test (viz toto vlakno) Technicolor za uz uzivany Compal. Hodil jsem ho do tovarniho, ale ne a ne naskocit, uz to bude pres 30 minut, kdy sviti vrchni kontrolka wifi a blikaji kontrolky 'sipky' (internet) a spodni 'carka' (napajeni). V nastaveni routeru v prehledu o stavu modemu je u bezdratu 'zapnuto', u internetu 'Ladeni US'. Je to normalni, mam cekat?

Odesláno

Možná má problém naladit kanály pro upstream, koukni se kolik jich má naladěných v záložce upstream, měly by tam být aspoň 4, kdyžtak zkrontroluj přívodní kabel od zásuvky UPC k modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pozn.: iPv4 pridelena na laptopu. Ve stavu site kanal downstream potvrzeny, upstream neuspesny, stav aktivovanych sluzeb 'Ladeni US'.

(Nejdou mi editovat prispevky, nevim proc)

Pozn.: iPv4 pridelena na laptopu. Ve stavu site kanal downstream potvrzeny, upstream neuspesny, stav aktivovanych sluzeb 'Ladeni US'.

EDIT:

@tomus byl jsi o par vterin rychlejsi, je to ten problem s upstreamem 🙂

Upraveno uživatelem 1grdecoca

Odesláno

Tak jsem vyzkousel 3 ruzne kabely, z toho dva z nich normalne fungovaly s Technicolorem (treti jsem nepouzival vubec) a porad stejny problem - nechyta upstream kanaly. Napady? 🙂

Odesláno

Skus uplny reset Compalu - tusim sa drzi reset tlacidlo  5-10 sekund.. to by malo vymazat vsetky ulozene frekvencie a nanovo spustit incializaciu.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

@quadra2030 Done, nepomohlo. Krome  upload kanalu jen jediny download kanal, coz, jak jsem se dival, asi taky neni ok.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community