Odesláno 4. října 2020 4 roky Tak on to řeší v jiném vláknu, takže nemá smysl to řešit ve dvou vláknech naráz, takže podle mě dobře dělá. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. října 2020 4 roky Černá izolačka, funguje spolehlivě už od dob Ubee :-)Už od dob Motoroly :-D Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. října 2020 4 roky Já na to používám černou lihovou fixu, kontrolky pak svítí přibližně o dvě třetiny méně, případně tam dát nějakou poloprůhlednou folii, úplně to zalepit a nevidět na kontrolky asi není ideální. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. října 2020 4 roky A co bych na těch kontrolkách asi tak viděl? Buď net funguje nebo ne, to ostatně zjistím i z webového rozhraní. Blikání nějakých opičáren fakt potřeba není :) - - - - -
Odesláno 21. října 2020 4 roky V 2. 12. 2016 v 14:41, quadra2030 napsal: Toto je znamy problem vsetkych DOCSIS 3.0 modemov, ktore pouzivaju Puma 6 (Intel/ex Texas Instruments) chipset.. staci si pozriet fora velkych kablovych providerov (ComCast, Rogers, Virgin..) - po par hodinach ci dnoch sa stracaju pakety, zvysuju pingy, restart to zase na nejaky cas vyriesi. Intel na to s*rie ci velmi neochotne reaguje (co sa da pochopit, business s DOCSIS chipsetmi tvori zlomok percenta celeho obratu).. Compal musi cakat, kym Intel nieco vyriesi - a prednost maju velki US operatori (kde su najvacsie peniaze). Modemy s Broadcom chipsetom (Technicolor 7200, Ubee EV/W32xx) funguju bez problemov.. ak by sme sa dozili toho, ze UPC povoli vlastne DOCSIS modemy (podobne ako bola donutena Unitymedia v Nemecku, ktora tiez patri UPC), tak by bol skvely Netgear CM600 - 24/8 DOCSIS 3.0 modem, bez Wifi paskvilu, Broadcom chipset.. velmi stabilny. Poslední dobou jsem si všiml, že mi zlobí wifi. Zlobí wifi znamená, že mi klesne přenosová rychlost na cca 5 - 18 Mb/s. Při měření první vteřiny jednou normálně přes 100Mb/s a klesá až do zmíněných hodnot. Myslel jsem si, zda není problém v klientském adaptéru, ale pomohl až restart modemu. Po restartu je rychlost wifi dobrá a konstantní (přes 100Mb/s). Jsem typicky připojen přes 5 GHz AC, někdy 2,4GHz N a to podle síly signálu (mám stejné SSID a modem mám na druhém konci bytu). Zběžně jsem si tady prolétl toto vlákno a našel jsem obecné informace, že Puma chipset není kvalitní a vykazuje packet loss po nějaké době. Typicky mi wifi zlobí někdy po x hodinách, někdy ve dnech (pokud využívám méně náročné služby, tak si toho ani nemusím všimnout, že jede wifi pomalu). Modem restartuji přes web interface, dříve jsem vypnul z napájení, ale škoda že start trvá tak dlouho. Má otázka zní, zda máte nějaký tip, jak to řešit bez restartu modemu prosím s tipy. Verze firmware CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Odesláno 21. října 2020 4 roky Zkoušel jsi to měřit i přes připojení kabelem ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. října 2020 4 roky 17 hours ago, cz01 said: Puma chipset není kvalitní a vykazuje packet loss po nějaké době. Citoval si moj prispevok spred styroch rokov - odvtedy Intel a vyrobcovia implementovali opravy do aktualnych verzii fw, nie je to 100% odstranene (je to hw problem chipsetu), ale v dostatocnej miere pre vacsinu uzivatelov (ktori o tom ani nevedia). Co opisujes, je skor problem WiFi casti modemu (Celeno), s tym nema Puma chipset nic spolocne (okrem spolocneho fw), ako ti uz pisali, nastavaju vypadky aj pri pripojeni cez ethernet? Na WiFi ti nikto nic nezaruci.. Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.