Přejít na obsah

Využili jste nebo využijete této akce? 27 hlasů

  1. 1. Využili jste nebo využijete této akce?

    • Ano
      15
    • Ne
      12

Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě.

Featured Replies

Odesláno

tak to každopádně

Odesláno

Ahoj všem,

 

mám dotaz na ty kterým došla smlouva k podpisu a odeslali ji již zpět:

 

Jak dlouho trvalo, než se Vám rozjely ty nově zpřístupněné kanály balíčku Plus?

 

(Na smlouvě stálo, že akce platí ode dne 2.4.2010, bohužel zatím se nic nezměnilo)

 

Možný důvod?

Mám totiž ještě set-top-box s označením Karnevalu (to by IMHO neměl být problém) ale ta přístupová karta je ještě z dob Karnevalu, nemůže to být právě ten problém?

 

Věřím, že asi ne, ale přesto se raději ptám.

 

Díky za Vaši odpověď.

Odesláno

Smlouva? Já to měl bez podpisu smlouvy, jen ústní smlouva uzavřená po telefonu :shock:

Odesláno

mně vše fungovalo do 30 minut od telefonátu na zákaznické centrum - podepsaná písemná smlouva mi ještě leží na stole (ještě jsem ji neposlal zpět)

Odesláno
Smlouva? Já to měl bez podpisu smlouvy, jen ústní smlouva uzavřená po telefonu :shock:

Já zřejmě dostal smlouvu z důvodu toho, že jsem měl doma ještě starou Karneval smlouvu, tak potřebovali si v tom udělat debordelizaci a poslali rovnou 2 smlouvy. (ale to je vedlejší)

 

Mno nechám to být a uvidím, co se objeví na inkasu.

 

Každopádně děkuji za Vaše rychlé odpovědi. :wink:

Odesláno

Pokud si aktivujete nový balík a přijde smlouva k podpisu tak podepsat a poslat zpět nebo nabídka nebude platná a budete se divit proč nemáte co přišlo :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Pokud si aktivujete nový balík a přijde smlouva k podpisu tak podepsat a poslat zpět nebo nabídka nebude platná a budete se divit proč nemáte co přišlo :wink:

To pochopitelně chápu, problém je v tom, že smlouva byla odeslána již před týdnem, ale stále nic, takže proto jsem se ptal na zkušenosti s tímto. Nechám tomu volnost, uvidím, co se objeví na SIPU. :)

Odesláno
Pokud si aktivujete nový balík a přijde smlouva k podpisu tak podepsat a poslat zpět nebo nabídka nebude platná a budete se divit proč nemáte co přišlo :wink:

To pochopitelně chápu, problém je v tom, že smlouva byla odeslána již před týdnem, ale stále nic, takže proto jsem se ptal na zkušenosti s tímto. Nechám tomu volnost, uvidím, co se objeví na SIPU. :)

 

já to měl taky tak - volal jsem tam a nebylo to navedene - potom to slo asi za 2 hodiny.

Odesláno
Pokud si aktivujete nový balík a přijde smlouva k podpisu tak podepsat a poslat zpět nebo nabídka nebude platná a budete se divit proč nemáte co přišlo :wink:

To pochopitelně chápu, problém je v tom, že smlouva byla odeslána již před týdnem, ale stále nic, takže proto jsem se ptal na zkušenosti s tímto. Nechám tomu volnost, uvidím, co se objeví na SIPU. :)

 

já to měl taky tak - volal jsem tam a nebylo to navedene - potom to slo asi za 2 hodiny.

Aha, díky Ti mockrát za informaci. :) Brnknu tam a uvidíme... :wink:

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak veškeré nabízené balíčky (včetně tohoto) jsou uvedeny na stránkách UPC.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community