Odesláno 22. ledna 2005 20 let tys me pobavil;)kdyz resis technicky preoblem a operator te zada o nejakou akci narychlo odbehnu domu vyzkousim a dam mu vedet ne?
Odesláno 22. ledna 2005 20 let tys me pobavil;)kdyz resis technicky preoblem a operator te zada o nejakou akci narychlo odbehnu domu vyzkousim a dam mu vedet ne? To žes zrušil pevnou linku ale není problém Karnevalu.
Odesláno 22. ledna 2005 20 let ty ses teda ale lama kdybych byl sprostej rek bych ze ses de*il...dobre vsichni si plosne znovu zridime linky od telefuckomu..vstoupime do strany...kopime si zpatky 33Kbs modemy a sezenem v bazaru XT...
Odesláno 23. ledna 2005 20 let Myslim že názor na tvojí osobnost si udělá každej sám .... ale lidská blbost je opravdu věčná.
Odesláno 23. ledna 2005 20 let napodobne...co si myslet o cloveku kterej me posle do verejne budky..a staci si procist tve prispevky na boardu.Takze bud ses skutecne zamestnanec Karnevalu a to pak mluvi samo za sebe a nebo nejses a resis si nejake sve problemy.Verejne tu kritizuju help linku karnevalu i kdyz se sluzbama sem nadmiru spokojenej!Rekneme si to na rovinu vetsina operatoru na help lince sou bud nedostatecne proskoleni nebo to delaj kratkou chvili kdy na jednoznacne formulovane otazky nedokazi odpovedet.System helpu pres formular na strankach Karnevalu funguje s naprosto nedostacujici rychlostiOdpoved na trivialnio dotaz trva dva ale i vice dni.Vyjimku tvori ma zkusenost s technickou podporou kdy sem komunikoval dokonce s zenskou operatorkou a jeji pomoc byla vic nez dostacujici a odborna.
Odesláno 23. ledna 2005 20 let Mno moje zkusenost s e-mail dotazem pres formular je docela v pohode, protoze jsem napsal, ze maji problem se SMTP serverem (napsal jsem to odpoledne nebo vecer) a druhej den rano prisla odpoved. Na modrou linku jsem nikdy nevolal a volat nebudu :0
Odesláno 23. ledna 2005 20 let no na muj vyse zminenej email odpovedeli az za tri dny a odpoved samozrejme byla ze ze chybe doslo u nich.Nicmene to proc po me chteli asi 650kc mesicni platby kdyz zvyhodnenna sazba je 590 mi neodpovedeli.Kdyby jeste zmenili tu help linku a sedeli tam proskoleni odbornici tak snad uz chodim jen v obleceni s logem Karneval;)
Odesláno 23. ledna 2005 20 let To žes zrušil pevnou linku ale není problém Karnevalu. Karneval by hlavně měl mít bezplatnou infolinku, jako každá slušná větší firma!
Odesláno 23. ledna 2005 20 let napodobne...co si myslet o cloveku kterej me posle do verejne budky..a staci si procist tve prispevky na boardu.Takze bud ses skutecne zamestnanec Karnevalu a to pak mluvi samo za sebe a nebo nejses a resis si nejake sve problemy.Verejne tu kritizuju help linku karnevalu i kdyz se sluzbama sem nadmiru spokojenej!Rekneme si to na rovinu vetsina operatoru na help lince sou bud nedostatecne proskoleni nebo to delaj kratkou chvili kdy na jednoznacne formulovane otazky nedokazi odpovedet.System helpu pres formular na strankach Karnevalu funguje s naprosto nedostacujici rychlostiOdpoved na trivialnio dotaz trva dva ale i vice dni.Vyjimku tvori ma zkusenost s technickou podporou kdy sem komunikoval dokonce s zenskou operatorkou a jeji pomoc byla vic nez dostacujici a odborna. Ve svém příspěvku si neuvedl že se jednalo o technický dotaz ale nýbrž že se jednalo o platby, takže se do těch svejch keců teď moc nezamotej. Moje reakce byla na příspěvek od Kleffa ne na tvůj. Tvuj první příspěvěk je dost nesrozumitelný! Částka za leden 05 je vcelku jasná i pro takovou lamu jako sem já, jak mě označuješ (tim že tendle výraz používáš se cejtíš být asi "IN" že), ale tobě jí rád vysvětlím, 29.11.04 byla zprovozněna služba Turbo v dvoumesíční akci, akce se počítá od data zapojení, tedy od 29.11.04 do 28.1.05 je cena počítaná z 590,- Kč měsíčně. To znamená že od 1.1.05 do 28.1.05 byla vypočítaná poměrná částka z 590,- Kč a od 29.1.05 do 31.1.05 byla vypočítaná poměrná částka z 1290,- Kč (cena pokud nevyužíváš CATV) dohromady tedy 658,- Kč. Stačí se trošku zamyslet než začneš zamořovat todle jinak užitečný fórum blbostma. Všichni operátoři jsou na výborné úrovni jinak by se ani na ten telefon nedostaly, to že občas někdo narazí na nováčka je bohužel smůla, ale nějak začít musejí. A sou to jen lidi. Co je pro tebe nedostačující rychlost je pro někoho jiného dostačující, takže je to jen tvůj subjektivní pohled. Pokuď se ti tedy na firmě Karneval něco nelíbí máš právo výběru jiného poskytovatele internetu. Všem se omlouvám (krom tebe) za jakékoliv pravopisné chybky .
Odesláno 23. ledna 2005 20 let Karneval by hlavně měl mít bezplatnou infolinku, jako každá slušná větší firma! To je věc názoru, až budeš mít svou firmu tak si o tom můžem popovídat. Koukni se na stránky UPC. A to je větší firma než karneval. http://www.upc.cz/cz/kontakt/
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.