Návštěvník Katoda Odesláno 23. ledna 2005 Sdílet Odesláno 23. ledna 2005 Já musím říct, že moje zkušenost s Kontakt centrem a zákaznickou podporou je většinou dobrá. S dovoláním se na Help line jsem neměl potíže, dovolal jsem se vždy a rychle, ale proavdou je, že tuto linku využívám opravdu jen v těch nejnutnějších případech. Dokonce i jednou o víkendu, když jsem měl potíže s internetovým připojením, tak jsem svůj problém namluvil na jejich záznamník a do půl hodiny mi zavolal technik a po telefonu jsme to vyřešili. Pokud nejde o opravdu naléhavý problém, tak většinou posílám mail, kde popíšu, o co jde. Nejpozději do druhého dne mi pokaždé pak operátorka Kontakt centra zatelefonovala sama. Na druhou stranu, jsem ale také před pár týdny využil i formuláře na webových stránkách Karnevalu, přesně podle jejich pokynů. Věc se týkala testů digitálního vysílání. Do dnešního dne, ačkoliv to tam slibují, se neozval nikdo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2837 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. ledna 2005 Sdílet Odesláno 23. ledna 2005 Neschopnost fungování infolinky je zarážející. Navíc tady dostanu e-mail o snížení rychlosti,až se o to začnu sám telefonicky zajímat,protože spadla rychlost 51,4 kbps na speedmetru Karnevalu. Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail. Na můj dotaz e-mailem jsem dostal po více jak 24 hod akorát obchodní nabídku od pana Martina Žalmana Specialisty Internet z Hepl Desku: v soucasne dobe jiz mate preneseno vice nez 1 GB dat a proto Vam bychla rychlost omezena na 64/32 kbps. V pripade, ze chce obnovit puvodni rychlost, mate moznost si objednat 5 GB plnou rychlosti za 300 Kc, pripadne 10 GB za 600 Kc. V pripade jakychkoliv nejasnosti me nevahejte kontaktovat v odpovedi na tento mail. Dekuji. Pikantní na tom je-že od půlnoci opět nešlo připojení-jako již několikrát o posledních víkendech ve Zlíně. O způsobu platbyuž ani nepíšu abych se já doprošoval faktury-no co to je? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2838 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. ledna 2005 Sdílet Odesláno 23. ledna 2005 Neschopnost fungování infolinky je zarážející. Navíc tady dostanu e-mail o snížení rychlosti,až se o to začnu sám telefonicky zajímat,protože spadla rychlost 51,4 kbps na speedmetru Karnevalu. Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail. Na můj dotaz e-mailem jsem dostal po více jak 24 hod akorát obchodní nabídku od pana Martina Žalmana Specialisty Internet z Hepl Desku:v soucasne dobe jiz mate preneseno vice nez 1 GB dat a proto Vam bychla rychlost omezena na 64/32 kbps. V pripade, ze chce obnovit puvodni rychlost, mate moznost si objednat 5 GB plnou rychlosti za 300 Kc, pripadne 10 GB za 600 Kc. V pripade jakychkoliv nejasnosti me nevahejte kontaktovat v odpovedi na tento mail. Dekuji. Pikantní na tom je-že od půlnoci opět nešlo připojení-jako již několikrát o posledních víkendech ve Zlíně. O způsobu platbyuž ani nepíšu abych se já doprošoval faktury-no co to je? Pokud nedostáváš na svůj "kontaktní" email upozornění na 90% překročení limitu je to chyba a je potřeba se obrátit na infolinku ve všední dny od 8 do 19 nebo zaslat email na internet@karneval.cz. Ohledně plateb, pokuď chceš dostávat faktury stačí buď napsat email nebo vyplnit dotazník na www.karneval.cz (nachází se pod zákaznickým servisem), musíš mít IČO a DIČ, a vědět na koho nebo na jakou firmu to bude docházet Pokuď fakturou myslíš měsíční přehled plateb nejedná se o faktury, ty Karneval nezasílá a ze zákona ani nemá tuto povinnost. Sepsal si smlouvu na určitou měsíční částku podle tarifu, ta se nemění a není tedy důvod každy měsíc zasílat zbytečně dopis, pokuď se cena z jakéhokoliv důvodu změní budeš informován pomocí dopisu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2839 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. ledna 2005 Sdílet Odesláno 23. ledna 2005 Karneval: Ja myslim ze nema smysl se vzajemne napadat nicmene tve odpovedi sou uz od pocatku na hrane a rekneme si to na rovinu vylozene konfrontacni.To ze nekoho napadas za to ze se svobodne rozhodl a zrusil pevnou linku od telecomu je ponekud zarazejici. ja bych nerek ze se do svych odpovedi a otazek motam spis ty bys mohl predpokladat ze kdyz se zminuju o operatorce na technicke help lince ze sem asi krome fakturacnich nejasnosti resil i technicke.Dekuji za vysvetleni tohle mi taky napadlo a prave proto sem chtel vysvetleni od Karnevalu... No pockat to si nejak odporujes ne?tak bud je nekdo na vyborne urovni a tudiz si ve firme uz prosel nejaky to kolecko a ma velke zkusenosti a dokaze odpovedet na valnou vetsinu dotazu a nebo je to novacek a tudiz logicky odbornikem neni a musi se ucit na nasich dotazech... Ale rekneme si na rovinu neni to neobvykle ze dva operatori ti na ten samej dotaz odpovi ruzne veci. S tim sem setkal i u Karnevalu uz pri prvnim kontaktu s operatorem.Dokonce podle tebe odbornik na help lince ani nevedel ze je nejaka zvyhodnena akce na turbo a ze si ho lze objednat i bez CATV.Dale na otazku na to zda si muzu zridit kabelovej internet i kdyz nejsem majitelem bytu sem dostal dve ruzne odpovedi... No a co se tyce rychlosti odpovedi ja bych rek ze odpovced za tri dny je uz docela dlouha sem ochoten tolerovat odpoved v radu dvou dnu. Ale jinak jak uz sem rek s internetem od Karnevalu sem vice nez spokojen jen ten help bych vylepsil ale to se snad casem zlepsi... P.S mimochodem snazil sem se vyhnout vsem osobnim invektivam a odpoved co nejvic vecne a byl bych rad kdyby to tak bylo pravidlem nejen v nasi diskuzi... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2840 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. ledna 2005 Sdílet Odesláno 24. ledna 2005 Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail. to ti sice mozna poslou, ale zase do ty doby, ani po tom nemas vubec zadnou moznost zjistit, jak si na tom s cerpanim linmitu...UPC proste nema zadnou stranku, kde by sis zjistil stav sveho konta... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2842 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. ledna 2005 Sdílet Odesláno 24. ledna 2005 Jsem laik,kde prosím je možno zjistt čerpání limitu u Karnevalu.? Dík Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2844 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 24. ledna 2005 Sdílet Odesláno 24. ledna 2005 Stav limitu zjistis po prihlaseni na tvuj ucet zde: http://home.karneval.cz Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/231-zajimavej-dopis-a-help-linka/page/3/#findComment-2846 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.