Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Aha, tak ja myslel, ze se mu to rozhodilo a chysta se pouzit slovensky fw. Blbe jsem to pochopil.

Nejnovejsi CZ fw tam ted mam, tak uvidim vecer, co to provede.

Diky.

Odesláno
Aha, tak ja myslel, ze se mu to rozhodilo a chysta se pouzit slovensky fw. Blbe jsem to pochopil.

Nejnovejsi CZ fw tam ted mam, tak uvidim vecer, co to provede.

Diky.

 

Můžete to uspíšit :)

 

U všech STB stačí přepnout na Prima Cool chvíli počkat (na obrazovce se může objevit Aktualizuji prosím čekejte) a pak se podívat na poslední předvolbu 110 / 111. Je tam Prima Love.

U STB Kaon se rovnou ladí na předvolbu 12.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Také potvrzuji rozházení programů při jejich aktualizaci s nainstalovaným slovenským FW...

Odesláno

Tak u mě k rozházení kanálů nedošlo. Používám poslední CZ FW.

Konečně posun k lepšímu...

Odesláno
Tak u mě k rozházení kanálů nedošlo. Používám poslední CZ FW.

Konečně posun k lepšímu...

Potvrzuji nerozházení programů s českým fw v.4 :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ráno zapnu Kaon a zvuk žádný, zkusil jsem jiný HDMI kabel, jiný vstup HDMI v TV,ale nic, použil jsem i tovární nastavení, nic. Zvuk jde jen přes SCART. Než budu kontaktovat UPC, prosím o tip, jestli není nějaký fígl v nastavení,třeba se mi něco přehodilo (snad ne v hlavě :-)) )

Odesláno

Zvuk jde přes zesilovač,nebo přímo jen TV?

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Přímo do TV!

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Až podezřele často se mi Kaon s aktuální verzí fw po zapnutí dostane do stavu, kdy hlásí "Není signál". Stačí vypnout/zapnout, a signál je.

Při načasovaném nahrávání tenhle problém zřejmě není, protože všechno, co je naprogramované, nahrané je.

 

Kde může být zakopaný pes?

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
Až podezřele často se mi Kaon s aktuální verzí fw po zapnutí dostane do stavu, kdy hlásí "Není signál". Stačí vypnout/zapnout, a signál je.

Při načasovaném nahrávání tenhle problém zřejmě není, protože všechno, co je naprogramované, nahrané je.

 

Kde může být zakopaný pes?

 

Mám to samé a stejně tak se mi stává, že když nahrávám dva programy v jednom okamžiku, tak nelze přepínat.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community