Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace


Doporučené příspěvky

Návštěvník vito
soupis chyb jsem poslal pres kontaktni formular pro hlaseni technickych problemu primo UPC. Navrhuji, aby kazdy kdo ma jakykoliv podobny problem udelal totez. Probirani nedostatku na tomto foru zjevne nic neresi, desitky prijatych reklamaci snad alespon nekoho v UPC primeje trochu premyslet. Ale mozna jsem moc naivni...

Dnes mi volali z klientskeho centra UPC. Nabidli vymenu Stb kterou jsem zdvorile odmitl s tim, ze neverim, ze to neco vyresi. Slecna na lince mi to kupodivu vubec nevyvracela, naopak projevila pochopeni, jako kdyby podobnych reklamaci resila rutinne jiz vice, a vymena v takove situaci nikdy nepomohla. Navic bych prisel o vsechny nahrane porady coz samozrejme nechci.

 

Take mi nabidla navstevu technika. Kdyz jsem se snazil zjistit, co by jako technik na miste vyresil, dozvedel jsem se, ze vymenil Stb :D Takze to jsem take odmitl.

 

Navrhl jsem, ze jim klidne budu delat beta testera a detailne popisu vsechny zjistene chyby, pokud me spoji s nekym, kdo muze primo delat zasahy do firmwaru. Navrhla mi tedy prepojeni na technickou podporu, ale na muj dotaz, zda si UPC samo vyvyji firmware a dotycny technik tedy bude schopen neco resit (krome rady vymenit, vypnout zapnout pripadne reset tovarniho nastaveni) odpovedela negativne - firmware primo v UPC nikdo neupravuje.

 

Nakonec mi alespon prislibila, ze mou reklamaci preda dale, nicmene nevim presne komu a zda s tim budou neco dalsiho delat. Myslim, ze spis ne.

Návštěvník hujer

No a to je přesně ono. Kdyby nás takových bylo víc a nebo kdyby vznikla nějaká iniciativa či petice atp. tak snad potom by se (možná) začalo něco dít a třeba bychom se dočkali i opravení alespoň těch NEJ-chyb.

Oni o tech chybach technici UPC kteri to maji na starosti vedi, vim ze tohle forum ctou,

pokud poslete pripominku na UPC, tak docestuje zase k nim.

Problem je spis na strane programatoru Kaonu, kteri nejsou tak pruzni aby to rychle resili.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
No a to je přesně ono. Kdyby nás takových bylo víc a nebo kdyby vznikla nějaká iniciativa či petice atp. tak snad potom by se (možná) začalo něco dít a třeba bychom se dočkali i opravení alespoň těch NEJ-chyb.

Většina nej chyb na které se nejvíce nadávalo se už podařilo alespoň částečně opravit. Nezbývá než doufat že se opraví i zbytek.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník vito
...

Nakonec mi alespon prislibila, ze mou reklamaci preda dale, nicmene nevim presne komu a zda s tim budou neco dalsiho delat. Myslim, ze spis ne.

Z duvodu objektivity hlasim, ze alespon nejaka snaha tu ze strany UPC je. Dnes jsem mel telefonat (opet zdvorily a profesionalni) ze service desku a opet nabidku na vymenu zarizeni a radu vyzkouset tovarni reset. Alespon ten teda urcite zkusim, i kdyz moc se mi to nezda, ale kdo vi - kdyby to nahodou pomohlo tak dam vedet :)

 

Technika jsem upozornil na toto forum, jeste behem naseho telefonatu se na nej pripojil, tak mozna bude na jejich dodatavatele treba o chlup vetsi tlak s firmwarem neco delat. Uvidime uvidime :shock:

Návštěvník vito

- občas se po zrychleném převíjení obraz spustí z úplně jiného místa než na kterém převíjení skončilo

 

Slovenský fw mi přišel na první vyzkoušení lepší, nicméně jsem se poměrně brzy musel vrátit k tomu českému protože v tom slovenském je rychlé převíjení totálně nepoužitelné - zcela pravidelně (český jen občas) začíná přehrávat z úplně jiného místa než skončilo převíjení.

Tak dnes jsem zjistil, ze tato chyba lze cilene vyvolat - tedy nechova se uplne nahodne jak jsem si puvodne myslel. V obou firmwarech (cs i sk) se navic projevuje zcela stejne.

 

Jde o to, ze porady nahrane z nekterych kanalu touto chybou trpi a jine nikoliv. Zatim jsem vyzkousel pouze Prima HD a Nova HD - na obou se chyba vyskytuje zcela pravidelne, CT HD a HBO HD - chyba se mi neprojevuje.

 

Zajimave je, ze podle casoveho udaje zobrazeneho na spodni liste k zadnemu "skoku" nedoslo, nicmene realne se prehrava z jineho mista. Casovy udaj se tedy zacina vice a vice odchylovat od skutecne pozice a stejna scena ma tedy pokazde jiny cas tak jak znovu a znovu previjite. :D K "sesynchronizovani" dojde skokem pokud se previne zcela na zacatek.

 

Netusite nekdo co by za tim mohlo byt?

 

Btw. tovarni reset nema na tuto chybu samozrejme zadny vliv. Pripadny vliv na ostatni chyby se uvidi pozdeji.

Tak už mě ten krám začíná štvát čím dál víc.Poslední dobou několikrát za den zamrzne obraz(tento jev je stále častější)poté následuje restart,po restartu se neukáží nahrané pořady ani nefunguje např.funkce pause.Taky nejdou smazat nahrané pořady,napíše to výpadek,přičemž dojde opět k zamrznutí a restartu.Nemá s tím ještě někdo zkušenost?Platit za takový krám každý měsíc 150 Kč je nehorázné!

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Návštěvník mipo

Tipoval bych spíše na výpadky v signálu, než na chybu STB. Asi by to chtělo kontrolu připojení (konektory, kabel, zásuvka apod.). Pokud je to vše v pořádku, reklamovat kvalitu signálu u UPC.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...