Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Featured Replies

Odesláno

Ono to klidne muze byt i spatnym signalem, staci treba drobny vypadek a STB uz to nerozdejcha a je ho potreba restartovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Ono to klidne muze byt i spatnym signalem, staci treba drobny vypadek a STB uz to nerozdejcha a je ho potreba restartovat.

Mozne to je, protoze posledni dobou mam temer v kazde nahravce opakovane nekolikasekundove vypadky (zamrzani obrazu, vypadky zvuku, kostickovani atd.) ktere u me byly drive naprostou raritou.

 

Skoro to ale vypada, ze to spis souvisi se zaplnenosti disku, ktera u me nedavno prekrocila nejakych 60% a stale zvolna roste. A v zivem vysilani se podobne problemy nevyskytuji.

 

At tak ci tak, je to bud chyba Kaonu nebo problem s kvalitou signalu - ani jedno neslouzi UPC ke cti. Nejak ale vubec nemam naladu kazit si den nic neresici debatou s jejich zakaznickou podporou.

Odesláno

Docela by me zajimalo, jestli si UPC dela nejaky pruzkum spokojenosti zakazniku s jejich sluzbami, jake jsou vysledky a trendy za poslednich par let

Odesláno

Nemají to zapotřebí. Lidí je dost.

Odesláno
Ono to klidne muze byt i spatnym signalem, staci treba drobny vypadek a STB uz to nerozdejcha a je ho potreba restartovat.

 

Neni to tedy spíše globální problém sítě UPC? Protože tenhle problém (zamrzani obrazu, vypadky zvuku, kostickovani) má poslední 3 týdny téměř každý a nikdo není schopen říci, čím to je způsobeno. Byl u mě včera technik, první který něčemu rozuměl, a taky na to nepřišel. A to nemají zrovna Kaon, ale třeba i Handany. Ten signál (jak úroveň, tak kvalita) stále padá pod 10% náhodně celý den. UPC o ničem prý neví, ale mají ten problém všichni...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

erupce na Slunci? :D

Odesláno

Ted je otazka kolika lidem to takhle blbne, mozna to vypada ze vsichni mate stejny problem, ale muze to take shoda nahod, take to klidne muze byt jen maly lokalni problem mensiho posctu uzivatelu.

Myslim ze kdyby to blbo vetsimu postu lidi, tak zu by v UPC o tom vedeli, ale najit pak pricinu nemusi byt vdy uplne jednoduche a muze to chvily trvat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Myslím si že je množství servisů a na co ty servisy jsou sledovány. Přeci jen za technika od UPC neplatíte. Takže kdyby to byl nějaký celoplošný problém, tak by to asi také řešilo plošně.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak věděl bych o nějakých 15 lidech, kterým to blbne a jsou z různých lokalit. To by musela být už moc velká náhoda, nemyslíte?

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Nemyslím :wink: Jednou to může rušit soused, jednou to může být rušení od DVB-T, jednou nalomený kabel kdesi po cestě .... :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community