Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Featured Replies

Odesláno

To jsou mi ale náhody... Najednou se několika lidem v různých lokalitách začne objevovat nápis "No AV" - nikdo to předtím nikdy neviděl, stává se to v podobných časových intervalech... Ty nalomený kabely musí být s tím rušením od mobilu domluvené, jinak to nevidím :)

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
To jsou mi ale náhody... Najednou se několika lidem v různých lokalitách začne objevovat nápis "No AV" - nikdo to předtím nikdy neviděl, stává se to v podobných časových intervalech... Ty nalomený kabely musí být s tím rušením od mobilu domluvené, jinak to nevidím :)

Třeba :lol: a nebo je problém opravdu někde na začátku :) Dělá to na jakýkoliv muxech? Nebo na nějakých konkrétních? :P

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mně to dělá na všech muxech, i když nejčastěji na HD kanálech, MTV a ČT24.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Tak koukám na Primu HD, a opět je to zážitek - seká se to, huby se otevírají naprázdno, a zvuk se opožďuje, musím přepnout o jeden program nahoru a zpět, aby se to srovnalo.

Už je to na Chocholouška. asi půjdu do Skylinku...anebo Blue dragon card...

Odesláno

Taky mi to dělá na všech muxech, ikdyž nejvíc na HD kanálech. Co je ale nejzajímavější, tak je to, že se to projevuje jen na Handanu CV-7000HD. Jen pár cm vedle mám zapojený Handan CV-5000, a tam je vše v pořádku. Stejně tak je to v pořádku ve vedlejší místnosti na TV se SMiT Conax. Takže v mém případě je to jen problém Handanu 7000 (a přitom je na kabelech napojený jako první - ostatní přístroje jsou na rozbočovači na ním). Vzhledem k tomu, že tyto problémy tu popisuje více lidí z více míst republiky se nedomnívám, že je chyba u mne, ale na straně sítě UPC.

Odesláno

Stává se někomu, že se STB sám vypíná? Pravidelně v podvečer? Do menu jsem se díval a tam nic nastaveného není.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
Stává se někomu, že se STB sám vypíná? Pravidelně v podvečer? Do menu jsem se díval a tam nic nastaveného není.

Dělá to v přesně tu samou dobu?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Přibližně ano... okolo 18-20h večer. Dneska se mi to ale stalo i dopoledne.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
Přibližně ano... okolo 18-20h večer. Dneska se mi to ale stalo i dopoledne.

No zkusil bych továrko, ale to asi nepomůže :) takže napsat si o výměnu?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Vidíš a tohle mě přesně štve... u UPC prostě nic nefunguje na 100% - ani samotná společnost.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community