Odesláno 23. března 2011 14 let To může být za určitých okolností ok, Kaon má jen dva tunery, takže pokud jsou ty nahrávané programy v různých muxech, tak už není možnost naladit další program z jiného muxu. Programy v rámci těch dvou nahrávaných muxů přepínat jde. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 23. března 2011 14 let Až podezřele často se mi Kaon s aktuální verzí fw po zapnutí dostane do stavu, kdy hlásí "Není signál". Stačí vypnout/zapnout, a signál je. U mě to samé, za poslední týden 2x. Ten Kaon používají i ve Finsku, a odmítám věřit tomu, že finové to mlčky snášejí. Zřejmě to tam bude fungovat jinak. Proč ne tady? Kde může být zakopaný pes? U odborně vzdělaných programátorů zaměstnaných pro UPC. Evidentně se moc nepředřou. V již zmíněném Finsku by už skončili oprávněně na dlažbě. Já to samozřejmě nezměním (nikdo z nás uživatelů), tak se nehodlám nijak rozčilovat. Ovšem uvažuji o satelitu (ne od UPC), protože když něco nejde normálně, je potřeba odejít ke konkurenci. Už dávno jsem přišel na to, že uživatel je tu pouze od toho, aby cvakal peníze., ale už ne od toho, aby mohl dávat požadavky a aby se tím firma zabývala. Tady opravdu není pak jiná možnost, než se s takovou firmou rozloučit. Já se fakt necítím na to, být pokusným králíkem. Už na to nemám věk Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 25. března 2011 14 let "Není signál" se na Kaonu objevuje i u mě. Pěkně otravné. Internet 150 - TV Komfort CA modul, modem Cisco 3208 Ostrava
Odesláno 25. března 2011 14 let U odborně vzdělaných programátorů zaměstnaných pro UPC. Evidentně se moc nepředřou. V již zmíněném Finsku by už skončili oprávněně na dlažbě. Já to samozřejmě nezměním (nikdo z nás uživatelů), tak se nehodlám nijak rozčilovat. Ovšem uvažuji o satelitu (ne od UPC), protože když něco nejde normálně, je potřeba odejít ke konkurenci. Už dávno jsem přišel na to, že uživatel je tu pouze od toho, aby cvakal peníze., ale už ne od toho, aby mohl dávat požadavky a aby se tím firma zabývala. Tady opravdu není pak jiná možnost, než se s takovou firmou rozloučit. Já se fakt necítím na to, být pokusným králíkem. Už na to nemám věk Jenomže UPC nemá programátory co by dělali FW to bude asi kámen úrazu.To by asi poté klidně spojily síly se SR např. ne? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 26. března 2011 14 let U odborně vzdělaných programátorů zaměstnaných pro UPC. Evidentně se moc nepředřou. V již zmíněném Finsku by už skončili oprávněně na dlažbě. Já to samozřejmě nezměním (nikdo z nás uživatelů), tak se nehodlám nijak rozčilovat. Ovšem uvažuji o satelitu (ne od UPC), protože když něco nejde normálně, je potřeba odejít ke konkurenci. Už dávno jsem přišel na to, že uživatel je tu pouze od toho, aby cvakal peníze., ale už ne od toho, aby mohl dávat požadavky a aby se tím firma zabývala. Tady opravdu není pak jiná možnost, než se s takovou firmou rozloučit. Já se fakt necítím na to, být pokusným králíkem. Už na to nemám věk Jenomže UPC nemá programátory co by dělali FW to bude asi kámen úrazu.To by asi poté klidně spojily síly se SR např. ne? Jde o podstatu věci. Ve Finsku ten KAON používají také. A tam nemají problém. U nás ten problém je. PROČ?? Je v podstatě jedno, která "složka" u UPC to má na starosti. Ale jestliže to v tom Finsku (a i jinde) funguje ke spokojenosti zákazníků, tak to musí fungovat i u nás. Ale u nás tomu tak není. PROČ tomu tak u nás není? Někde je někdo líný, nebo neschopný, nebo já nevím. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 27. března 2011 14 let Takže změna času a Kaon zase mimo, všechno nahrává o hodinu později (jak ručně zadané nahrávání, tak z EPG). Proč nás tady UPC krmí šrotem, co nezvládá něco, co se každý rok stane dvakrát a rozhodně to není žádná česká specialita? Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 27. března 2011 14 let Takže změna času a Kaon zase mimo, všechno nahrává o hodinu později (jak ručně zadané nahrávání, tak z EPG). Proč nás tady UPC krmí šrotem, co nezvládá něco, co se každý rok stane dvakrát a rozhodně to není žádná česká specialita? Že by to bylo tím že Korea odkud přístroj pochází nepoužívá letní čas? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. března 2011 14 let Takže změna času a Kaon zase mimo, všechno nahrává o hodinu později (jak ručně zadané nahrávání, tak z EPG). Proč nás tady UPC krmí šrotem, co nezvládá něco, co se každý rok stane dvakrát a rozhodně to není žádná česká specialita? Já jsem ráno na vypnutém Kaonu měl ještě starý čas ale po zapnutí se okamžitě sám nastavil na letní čas.Takže vše OK.
Odesláno 27. března 2011 14 let Že by to bylo tím že Korea odkud přístroj pochází nepoužívá letní čas? A co jako? Tady se to prodává, tady letní čas je. Nějaká Korea v tomhle případě není relevantní. Naši diakritiku Korea taky nemá a přesto ji Kaon částečně umí a po dalších 120 upgradech ji možná bude umět všude. Upraveno 27. března 2011 14 let uživatelem Návštěvník Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 27. března 2011 14 let Já jsem ráno na vypnutém Kaonu měl ještě starý čas ale po zapnutí se okamžitě sám nastavil na letní čas.Takže vše OK. Pokud budeme užívat Kaon jako hodiny, tak pak to ok je - dokonce mám pocit, že ten můj ukazoval správný čas i ve vypnutém stavu. Ale protože je to PVR a jeho hlavním účelem je nahrávání, tak je poněkud trapné, že jsem musel všechny naprogramované záznamy ručně přepsat o hodinu dopředu. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.