Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Featured Replies

Odesláno

To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

 

O víkendu jsem tuto hlášku "No AV" několikrát rovněž zaznamenal.

Odesláno
To spis hlasi televizor ze nema signal ze STB.

 

to má být pokus o ironii? ... nevím jak ostatním, ale mě nedělá problém rozlišit grafiku Kaonu od TV Sony :roll:

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

"No AV" jsem taky viděl v poslední době často - a rozhodně to byl Kaon, kdo to zobrazoval.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

OK, ja nic podobnyho na Kaonu nezaznamenal, maximalne neni signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
OK, ja nic podobnyho na Kaonu nezaznamenal, maximalne neni signal.

 

Tak tě Tomus prosím, hoď novou hlášku jupindě do placu, máš tam určitě své spojky. I v mém případě se jedná o Kaon - Praha. Děkuji.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

U Kaonu 4003, se mi navíc někdy zobrazí hláška "Mimo rozsah". Zatím mi nikdo (vč. ´odborníků´ ze servisu UPC) neporadil co to vlastně znamená. Faktem je, že z Kaonu zároveň neleze žádný signál...

Odesláno

Pokuď z Kaonu neleze žásný signál, může tuto hlášku zabrazovat TV

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

"Neco" se asi v hlavach Kaonu deje protoze posledni dobou u me narusta cetnost hlasky "Neni signal" ackoliv jsem uz delsi dobu na jakekoliv experimentovani s nastavenim nebo fw rezignoval - t.j. nic jsem nemenil. Samozrejme to hlasi v situaci kdy prokazatelne nic nenahrava a signal je ok. Nejcasteji po zapnuti. Prepinani mezi kanaly ani muxy nepomaha - vsude stejna tma. Pomuze (vetsinou) pouze vypnout a znovu zapnout. Stava se to jiz pravidlem v podstane kazdy den.

 

S tim je take spojena Kaonova rostouci nemohoucnost pri nahravani - stale casteji se pozadovany porad proste nenahraje, asi proto, ze takzvane "neni signal". Je to fakt desnej kram, zavaznych chyb ma nepocitane, casem se jejich projevy jenom horsi, a novy fw nikde.

Odesláno
"Neco" se asi v hlavach Kaonu deje protoze posledni dobou u me narusta cetnost hlasky "Neni signal" ackoliv jsem uz delsi dobu na jakekoliv experimentovani s nastavenim nebo fw rezignoval - t.j. nic jsem nemenil. Samozrejme to hlasi v situaci kdy prokazatelne nic nenahrava a signal je ok. Nejcasteji po zapnuti. Prepinani mezi kanaly ani muxy nepomaha - vsude stejna tma. Pomuze (vetsinou) pouze vypnout a znovu zapnout. Stava se to jiz pravidlem v podstane kazdy den.

 

S tim je take spojena Kaonova rostouci nemohoucnost pri nahravani - stale casteji se pozadovany porad proste nenahraje, asi proto, ze takzvane "neni signal". Je to fakt desnej kram, zavaznych chyb ma nepocitane, casem se jejich projevy jenom horsi, a novy fw nikde.

 

SOUHLASÍM! Jenom doplním, že hláška "Neni signal" se objevuje v prime time, tedy po 20 hodině a o weekendech mezi 20:00 až 22:00 hodinou. Už mě i napadlo, že mnoho diváků UPC nesvědčí :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community