Přejít na obsah

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

u mě to samé, nejde Nova sport HD ani Eurosport HD Sport 1 a na další už jsem se nedíval.

Odesláno

Musím potvrdit. Samovolné restartování je stále častější. Není den, aby se při přepínání programů alespoň jednou nerestartoval. Situace je tak daleko, že pokud chci něco nahrát, vypínám Kaona a nekoukám na nic jiného, abych při přepínání programů nepřišel o nahrávání. S Handanem se mi to nikdy nestalo.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno
Musím potvrdit. Samovolné restartování je stále častější. Není den, aby se při přepínání programů alespoň jednou nerestartoval. Situace je tak daleko, že pokud chci něco nahrát, vypínám Kaona a nekoukám na nic jiného, abych při přepínání programů nepřišel o nahrávání. S Handanem se mi to nikdy nestalo.

tak toto se mi naštěstí ještě nestalo

Odesláno

No me pise "neni pristup" uz tak na polovine multiplexu. Asi budu muset zavolat do UPC...

Odesláno

tak po zkontrolovaní "stavu předplatného" v conax systému v TV a v Kaonu vyšlo najevo, že pro tento měsíc byl v Kaonu nastaven úplně jiný "kód" ... telefonát do UPC to napravil, operátorka poslala obnovovací signál a za chvíly to jelo, pokuď vás bude chtít přepojit na technika, tak je to zbytečné, ten jen poradí reset Kaonu na tovární nastavení, což podle mě nemá smysl (i když jsem to teda udělal)

Odesláno

Ano, skutecne pomaha pouha aktualizace programove nabidky, Kaon si z nejakeho duvodu sam nastavil jine predplatne ci dokonce nejake neexisstujici a je potreba to manualne zaktualizovat pres upc linku. Jinak k tem restartum a dalsim vecem. Bohuzel neni jeste vse doladene, skoda, ze to vyrobci pristroju delaji za pochodu...

Odesláno

potvrzuji. mel sem stejny problem, zavolal sem , poslali obnovovaci kod a za chvilku to uz slo..jen mne stve ta infolinka..clovek to musi platit a ceka v poradi pekne dlouho..

Odesláno
potvrzuji. mel sem stejny problem, zavolal sem , poslali obnovovaci kod a za chvilku to uz slo..jen mne stve ta infolinka..clovek to musi platit a ceka v poradi pekne dlouho..

pořid si od UPC telefon :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Stejný problém. Musel jsem nahlásit všechno možné - sériové číslo Kaonu, číslo karty, číslo boxu, pak mi poslal obnovovací signál, ještě jsem měl změnit počáteční frekvenci na 42600 a symbol rate na 6900 - je to tak v pořádku ty hodnoty?

Odesláno

Staci mit prepnuto na nejaky kanal napr. v muxu1 a pockat az signal dorazi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community