Návštěvník Odesláno 9. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 9. listopadu 2011 Tak mi opravdu nezbývá nic jiného, než tam zavolat, protože to nenaksočilo. Na Koanu mám v první zoně čísla stejná a v druhé zoně různa. A v HAndanu se mi ukazuje jen druhá zona a čísla jsou různá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 9. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 9. listopadu 2011 Nech zapnuty STB, volej na UPC at ti poslou ten obnvovaci signal - tzv. refresh. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 9. listopadu 2011 PROVEDU!!! už jsem si opsala č. karty a zavolám. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack_6428 Odesláno 10. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 10. listopadu 2011 http://www.novinky.cz/ekonomika/250142-cesky-zakaznik-si-necha-libit-spatne-zachazeni-to-brazilec-si-umi-dupnout.html Vždyť to říkám... lidi jsou tady neskutečně lhostejní. V tom je chyba a odráží se to ve všech odvětvích, včetně kabelovky. Citovat Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Kdo chce vyzkouset aktualni testovaci firmware pro STB Kaon, tak si ho muze stahnout zde: download/K-B3000HDCO_v11.11.00.04_01.01.24-DA2F_20111021.bin Mel by predevsim opravovat problem s vypadavani HDMI portu. Pripadne nalezene chyby prosim hlaste sem do tohoto vlakna. V pripade nejakych vetsi problemu (coz ale neocekavam) je mozne se vratit zpet k puvodnimu FW, ktery je ke stazeni zde: download/K-B3000HDCO_v11.11.00.04.bin Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vito Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 To vypada na spatny signal, zkus prekontrolovat kabelaz. No ja nevim. Mam sice v byte instalovane vlastni rozvody, ale kabely vypadaji solidne, vsude lisovane konektory, rozbocovac Schwaiger, ucastnicka zasuvka ABB, a kabel k STB je primo od technika UPC. Zustala nainstalovana i pasmova propust oddelujici TV od dat. Jedine, co by mohlo hrat nejakou roli je vetsi celkova vzdalenost od skrine v chodbe domu ke koncovemu zarizeni - odhaduji mozna i 30m - a v puli cesty vlozeny pasivni rozbocovac do jednotlivych mistnosti. Pomohl by treba zesilovac signalu? Jak muzu zjistit kvalitu jinak nez pres nic nerikajici ukazatele v menu STB? Navic, po dobu co se situace horsi se kabelaze nikdo ani nedotkl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Pomohl by treba zesilovac signalu? Mám 3 televize a používám toto: http://www.tvfreak.cz/forum/showpost.ph ... stcount=10 Funguje to jako zesilovač a zároveň rozbočovač. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 30 metru neni zrovna malo, ale zalezi na urovni signalu na zasuvce, pokud mas i internet od UPC muzes se do rozhrani modemu mrknout jake ukazuje hodnoty, a ten robocovac co tam mas ma kolik vystupu ? Kazdopadne koukni do STB na ten mux co ukazuje za hodnoty signalu a porovnej to s ostatnima muxama, pripadne sleduj jestli nejak nekolisa. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Upswing Odesláno 12. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2011 Dobrý deň! Mám od včera problém so svojim Kaon KCF-B3000HCO - večer po nahrávaní programu sa nevypol, všimol som si to až za pol hodinu a tak som ho vypol manualne. Keď som ho ale potom zapol, napísal mi že moje HDD má 0kb, resp. že je výpadok HDD. Nepomohol ani niekoľkonásobný reštart. Keďže je víkend nemám koho kontaktovať na UPC a tak skúšam či sa stým už tu niekto stretol a či vie ako to vyriešiť. Mám tam asi 90GB nahraného programu a bojím sa že oň prídem. Ďakujem za odpoveď. PS. Hľadal som na tomto fóre ale nepodarilo sa mi nič podobné nájsť, ani "ujo google" nepomohol ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rokolo Odesláno 12. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 12. listopadu 2011 Tak to ti kleknul HDD. Já už kvůli špatnému HDD mám třetí přístroj (druhej mi vydržel pouze 4 měsíce). Občas se ti může stát, že se bude tvářit jako že je vše v pořádku, ale je to jen na chvilku. Vůbec to neřeš a žádej o výměnu! Bohužel o své nahrané programy přijdeš...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.