Návštěvník kuko61 Odesláno 11. prosince 2011 Sdílet Odesláno 11. prosince 2011 Ja po aktualizacii na 11.12.00.04 zmienene problemy nemam. Asi mam stastie, ale mne Kaon funguje od zaciatku viacmenej bez problemov. Po aktualizacii sa mi uz nestalo, ze by mi Kaon zamrzol pri rychlom prepinani HD programov (za cely cas sa mi to stalo cca 5x), a vraj by mala riesit rozhadzanie FAV pri zmenach v muxoch a pridavani kanalov. Tuto verziu na stiahnutie nedali a bola k dispozicii len online, pokial viem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PESFILIPES Odesláno 11. prosince 2011 Sdílet Odesláno 11. prosince 2011 tak me na kaonu totalne blbne epg - misto pismenek nesmyslne znaky - neda se to cist - co zas tam ti sraci s tim udelali -at uz jdou do prdele cela upc - zkurvenci zasrani - penize chteji ale jejich televize je totalne rozesrana - nekomu tam za to rozkopnout drzku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namec Odesláno 12. prosince 2011 Sdílet Odesláno 12. prosince 2011 To,že epg je poslední dobou nečitelný,je blbý,ale abych se kvůli tomu takhle rozčiloval.Vždyť vám může prasknout cévka,budete tahat nohu a budou se vám děcka smát.Uznejte sám,že to nemáte za potřebí Citovat - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 12. prosince 2011 Sdílet Odesláno 12. prosince 2011 (upraveno) No jestli máš za nesmyslné znaky písmena bez diakritiky tak to máš pravdu, už jsem jim psal a zatím žádná odpověď. Třeba hledají někoho kdo jim to zprávně přepíše . Zkus jim napsat, že jim pomůžeš s přepisem Jinak, mě spíše vadí " ? " místo " - " Upraveno 12. prosince 2011 uživatelem Návštěvník Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namec Odesláno 12. prosince 2011 Sdílet Odesláno 12. prosince 2011 Je to zhruba 2 týdny,co epg podobně zlobilo.Tak jsem jim o tomto problému napsal.Po 2 dnech došla tato odpověď" Pro odstranění závady doporučujeme provést tovární nastavení dle níže uvedeného postupu. Pokud uvedený postup nepomůže, dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC elektronicky přes kontaktní formulář, nebo na telefonním čísle 241 005 100 (222 980 980 – bezplatná linka pro klienty UPC Telefonu), kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 08:00 – 20:00 hodin, v sobotu a neděli od 10:00 – 18:00 hodin. V hlasovém průvodci zvolte volbu 2 – Řešení poruch a technických dotazů. Návod na tovární nastavení na HD PVR box 1. Na dálkovém ovladači (dále DO) stisknout tlačítko MENU 2. Pomocí DO vybrat v menu položku Natavení systému a potvrdit OK na DO 3. Vybrat pomocí DO v menu položku Tovární nastavení a stisknout OK na DO 4. Poté 2x zmáčknout OK na DO 5. Na obrazovce se objeví „Čekání“. Je potřeba vyčkat přibližně 20 vteřin 6. STB vyzve pro zadání PINU pomocí DO (standardně 1234) 7. V tabulce Language zvolit Česky a potvrdit OK na DO 8. V tabulce TV zvolit 4:3 nebo 16:9 podle televize a potvrdit OK na DO 9. V tabulce Typ obrazovky zvolit Auto a potvrdit OK na DO 10. V tabulce Rozlišení zvolit rozlišení podle televize a potvrdit OK na DO - pro starší televizory – 576p - pro televizory, které umožňují příjem programů v rozlišení HD READY (nejčastěji) – 720p - pro televizory, které umožňují příjem programů v rozlišení FULL HD – 1080i 11. V tabulce Hledání nechat na možnosti Startovací a potvrdit OK na DO 12. Spustí se vyhledávání. Po skončení vyskočí tabulka Konec hledání, stisknout OK na DO 13. Poté 2x zvolit OK na DO Citovat - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 12. prosince 2011 Sdílet Odesláno 12. prosince 2011 při každém přepnutí kanálu,hlásí kaon canal upgrade............. Tak jsem dneska projel všechny kanály, a u některých (nikoli u všech) se taktéž objevilo na displeji STB "canal upgrade", a vzápětí název kanálu, který jsem tam měl nastavený. tak se nechám překvapit (snad mile), jak se to teď bude chovat. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník natasss Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 Když jsem se ptala operátorky, co s tím DVR až jim ho pošlu, budou dělat, jestli by mi dokázali říct co se s ním stalo, tak mi pravila, že to nezkoumají a rovnou to odváží k likvidaci. Takže si s tím starosti nedělám. A výměnu už neplánuju. Jsem rozhodnutá si objednat z LICY Ca modul. Jeden už mám. Vyzkoušela jsem si, že mi to v obou nových televizích funguje (Samsung DVBT/C - tam bez problémů, v LG se mi podařil kabelový tuner najít při nastavení země "--" už jsem tu o tom psala v jiné sekci.) A stará televize dostane Kaon. Časem až klekne, tak uvidím, co bude dál. Kdoví, jestli nekleknu dřív já Konečně skončila moje anabáze s UPC. Odeslala jsem jim setobox DVR Handan CV6000 přesně podle instrukcí jejich operátorky, ale stále figuroval v sekci "Moje UPC" jako pronajatý. Několíkrát jsem jim psala, že je to blbost, že mám jen jeden přístroj a ne dva. Stále mi tvrdili, že jsem ho neodeslala. Dokonce mi napsali mejl: Vážená paní Židlíková, dovolte, abychom touto formou reagovali na email ze dne 18. 12. 2011. Provedli jsme kontrolu Vaší smlouvy, při které bylo zjištěno, že zde neevidujeme vrácené zařízení. Abychom jej mohli dohledat, žádáme Vás o zaslání kopie podacího lístku a to na faxové číslo 241 00 51 05, nebo na email info@upc.cz. Poté bude požadavek předán na příslušné oddělení, které se pokusí zařízení dohledat a odebrat z Vaší smlouvy. Velice se omlouváme za nepříjemnosti. No, to mě tak nadzvedlo-to jejich, že se pokusí- tak jsem nelenila a napsala jsem jim, že pokud se budou jen pokoušet, tak je dám do televize a taky se pokusím jim udělat perfektní reklamu, jakej tam mají binec. A dokonce jsem mohla poslat normálním mejlem odpověď, kde jsem jim nakopírovala veškerou korespondenci, kterou jsem s nimi přes jejich kontaktní formulátře vedla. Ono to jde, když chtějí naskenované doklady, tak tak uvedou i adresu, na kterou to chtěí poslat. A najednou to po dvou měsících je konečně hotovo. Ale ani slůvko, že je náprava provedena. Za trest mi sebrali DIGITAL DISCOVERY BONUS. Teď jsem zvědavá, jak bude vypadat faktura. Ale to, že internet pořád nejede, tak jak má, to je podle nich v naprostém pořádku. Podle jejich měření u nich chyba není. Tak už nevím, jestli to opravdu nemám něco špatně já, ale protože na to už jsem krátká, tak to musím nechat koňovi-ten má větší hlavu Až u mě bude na návštěvě někdo v oboru zdatnější, tak mi snad poradí. A ten jejich PVR Kaon opravdu není žádnej zázrak. Všechny ty vady, které tu všichni popisují, už se začínají projevovat. Sám od sebe se vypíná, z ničehož nic začne kostičkovat, pak zas přestane, v polovině naprogramovaného nahrávání přestane nahrávat a EPG??? to si taky dělá co chce.....no zázrak elektrotechniky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 (upraveno) No vidíš, a když tu někomu rupnou nervy, jako Psovifilipsovi, a chce UPC nakopat pr*el, tak se najde i nějaký ten technik, co hrdě nastaví před UPC svojí hruď na jejich obranu, chudáčků nevinných a chtěl by nakopat onoho uživatele / zákazníka (ono vlastně nám všem - ty potíže máme všichni). ....místo toho, aby to opravil k bezvadné práci, jakou to má vykonávat. Inu, i loajalita má přece své meze. ...... nebo ne? S tím vypnutím onoho KAONA se mi to zrovna stalo i dnes (při sledování ČT4 - extraliga hokeje). Prostě zhasne obraz na TV, KAONek se zasekne, pak v něm něco rupne a je vypnuto. Sám se už, ten blbeček, zapnout neumí. A pak ještě jeden zádrhel se děje: Při listování programama, které provádím pomalu (ono to ani rychle nejde - zlatý HANDAN), a po navolení kanálu asi tak 20 vteřin čekám a až pak listuji dále, se asi tak po 20 programech KAONek sekne, ukáže, že není signál, já zmáčknu knoflík k dalšímu listování .... a hups, konečná, vypnuto. A KAONek začíná zase pěkně líně najíždět od začátku. Alespoň, že naběhne ten poslední nalistovaný program. Evidentně se přístroj zahlcuje - nějaká EPROM prostě nestíhá, nebo se přeplní. Nic s tím neudělám - je to konstrukční vada. Výměnu nechci - kdo ví, jaký repas bych dostal a pohoršil si. ten nový model - co tu čtu ty potíže - radši vůbec nechtít. No je to prekérní situace. A kdo nemá nervy na uzdě a není zrovna kliďas, tak se mu prosím vás nedivte, že vybuchne. Má na to po všem tom trápení právo Upraveno 28. prosince 2011 uživatelem Návštěvník Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník natasss Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 moje loajalita už meze překročila a doufám, že bude chvíli pokoj. Mně se ten Kaonek vypne a po chvíli se sám zapne nabíhá tam na displeji boot a za dlouho init a pak se konečně rožne. Ale občas se zasekne a nejde s tím hnout jinak, než to ze zadu knoflíkem vypnout a zapnout. Ale zvykám si. :alien: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Miko Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 proč mě to připomíná ten nejstarší STB, který mám ve skříni a "fungoval" asi týden než letěl? UPC (anebo Lica? anebo někdo jinej?) je talent na neodladěné fw, hw tlačítko na Vašem Kaonu považuji za pokrok tamten se rval ze zásuvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.