Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer, v práci máme vytvořenou VPN a já se na ni z domova potřebuji připojovat.
U minulého operátora (Wolfnet) to fungovalo a funguje zatím bez problému, přes mobilního operátora to funguje bez problému.
Přes UPC to ale nefunguje.

Zkoušel jsem tento návod, ale nemělo to žádný efekt.

Připojuji se přes PPTP jen jménem a heslem.

Zařízení mám HD DVR Mediabox.

Díky

Odesláno

Možná by ti někdo doporučil přejít s firmou na modernější typ VPN.

Bez ohledu na to - ty konkrétně se připojuješ přes wifi, nebo kabelem?

Nevím jestli je to tvůj případ, tady někdo píše:

Podle toho, jestli se připojujete přes WIFI STB, nebo máte v cestě ještě jeden router je nutno si ještě pohrát s WAN Blockingem a se zapnutím Firewall Protection.

Tyto přepínače jsou v menu Advanced - Options, a Advanced-Firewall.

 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community