Odesláno 9. května 2010 14 let Dobrý den, v domácnosti máme dva set-top-boxy a dvě televize, doteď vše fungovalo, ale tento týden nám přestal jít signál na druhé televizi, zkusili jsme set-top-box vrátit do továrního nastavení, ale ani to nepomohlo a žádná stanice na této televizi nelze naladit. Nevíte, čím by to mohlo být? Předem děkuji za odpověď.
Odesláno 9. května 2010 14 let Vezměte ten co nejde a zapojte ho namísto toho co jde. Pokud půjde je problém v kabeláži. Zkontrolujte kabely a rozbočovač Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 10. května 2010 14 let Všechno, co šlo, jsme vyměnit zkusily (kabely, set-top-box apod...), ale problém to nevyřešilo...
Odesláno 10. května 2010 14 let Pokud byl ten co nejde zapojen namísto toho co jde a i přes to nešel tak pak už jen zavolat do UPC kvůli výměně. Jelikož chodilo vyúčtování a je pondělí tak bych doporučoval volat buď v době oběda a nebo mezi 3-4h Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. května 2010 14 let Já bych měl podobný problém,rovněž na druhém STB mi jdou všechny programy,až na slovenské,kde buď (hlavně ve večerních hodinách)nejdou (Signál není k dispozici),nebo obraz stále kostičkuje.Na prioritním STB vše OK!Zkusil jsem i vyjmutí karty,reset na tovární nastavení,ale nic.Zde asi nepůjde o špatnou kabeláž,co?
Odesláno 24. května 2010 14 let Jestli ti slovaci jedou na 418 MHz, tak je to rusenim od U:fona, pak mozna pomuze kvalitnejsi lepe stinena kabelaz a kontrola te puvodni kabelaze take neuskodi. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.